1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. از پیکاپ سری P گریت وال، چینی پرمدعا رونمایی شد + عکس

از پیکاپ سری P گریت وال، چینی پرمدعا رونمایی شد + عکس

گریت وال از وانت پر ادعای خود رونمایی کرد + عکس
18 شهریور 1398
  • 1

تا به حال نام گریت وال (دیوار چین) به گوشتان خورده است؟ نه منظور ما دیوار مشهور چین نیست بلکه خودروسازی با همین نام است! احتمالاً نام این خودروساز در کشورمان به گوشتان خورده چراکه برخی از محصولاتش در بازار عرضه شده است. در واقع گریت وال بزرگ‌ترین سازنده‌ی شاسی‌بلند و پیکاپ در چین بوده و به تازگی از پیکاپ جدید خود با نام سری P رونمایی کرده است.

از پیکاپ سری P گریت وال، چینی پرمدعا رونمایی شد.jpg
این خودروساز می‌گوید سری P اولین پیکاپ جهانی این شرکت بوده و در تمامی بازارهایی که گریت وال حضور دارد به فروش خواهد رسید. این برند تلاش دارد چشم‌انداز پیکاپ جهانی را دوباره شکل داده و سری P را جزو سه پیکاپ اول دنیا قرار دهد! این خودروی جدید همچنین رقیب مستقیم تویوتا و فورد و دیگر برندهای رده میانی سازنده‌ی پیکاپ خواهد بود و تا سال 2020 به فروش سالانه‌ی 200 هزار دستگاهی دست خواهد یافت.

از پیکاپ سری P گریت وال، چینی پرمدعا رونمایی شد
سری P از پلتفرم جدیدی با نام P71 استفاده می‌کند. این ساختار باعث شده محصول جدید گریت وال ایمن‌تر، راحت‌تر، کاراتر، سبک‌تر و سفارشی‌تر از مدل‌های پیشین خود باشد. گریت وال می‌گوید شما می‌توانید بیش از 100 نسخه‌ی متفاوت از این خودرو با قوای محرکه، ابعاد بدنه و فرم‌های رانندگی گوناگون را بسازید.

 از پیکاپ سری P گریت وال،  رونمایی شد.jpg

نیروبخش پیکاپ سری P پیشرانه‌ی 2 لیتری توربو است که با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کند. فعلاً مشخصات این پیشرانه اعلام نشده اما حدس می‌زنیم که این پیکاپ با نسخه‌ی به‌روز شده‌ی پیشرانه‌ی 2 لیتری توربودیزل که قدرت 141 اسبی و گشتاور 305 نیوتون متری دارد عرضه شود.

 پیکاپ سری P گریت وال، چینی پرمدعا رونمایی شد.jpg

گریت وال همچنین با افتخار اعلام کرده سری P یک پیکاپ مجهز است و از جمله تجهیزات ایمنی آن می‌توان به دوربین 360 درجه، هشدار خروج از مسیر، کنترل صوتی هوشمند، کروز کنترل تطبیقی و… اشاره کرد. این پیکاپ از لوگوی جدید گریت وال و همچنین خود نشان سری P که مخفف کلمات پاور، پیک و پرفکت می‌باشد سود می‌برد.

از سری P گریت وال، چینی پرمدعا رونمایی شد.jpg

منبع پدال


نظرات

  • فرید م فرید م (19 شهریور 1398 ساعت 08:39)

    چند وقت دیگه میشه جزو پرفروشترین های بازار آمریکا
    ماشینهای چینی پیشرفت کرد، ما درجا زدیم!