1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فیس‌لیفت کراس اوور ام‌جی ZS در بریتانیا معرفی شد + عکس

فیس‌لیفت کراس اوور ام‌جی ZS در بریتانیا معرفی شد + عکس

16 تیر 1399
  • 0

 

ام‌جی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ کراس‌اوور ساب‌کامپکت ZS را در بریتانیا عرضه کرده است. این نسخهٔ بروز شده که کمی شبیه مزدا به نظر می‌رسد، به‌عنوان تکامل خارق‌العاده از نسخهٔ قبلی توصیف شده است. 

در بخش جلویی فیس‌لیفت ZS جلوپنجره‌ای بازطراحی شده با چراغ‌های LED جدیدی به همراه سپر جلوی اسپرت‌تر با چراغ‌های مه شکن جدید به چشم می‌خورد. تغییرات ظاهری این ماشین در قسمت عقب هم با سپر تهاجمی‌تر و چراغ‌های جدید ادامه یافته است. ZS فیس‌لیفت همچنین از رینگ‌های جدید، قطعات همرنگ بدنهٔ بیشتر و تریم‌های آلومینیومی هم برخوردار شده است.

MG-ZS-2021-3.jpg

در داخل ZS جدید صفحه آمپر دیجیتالی جدیدی جلب‌توجه می‌کند که البته فقط در تیپ بالا ردهٔ Exclusive ارائه می‌شود. بااین‌حال همهٔ تیپ‌های این خودرو به نمایشگر بزرگ‌تر ۱۰.۱ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی مجهز شده‌اند که از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، در داشبورد نیز با استفاده از متریال نرم‌تر تجدیدنظر شده است درحالی‌که دکمه‌های روی پانل میانی داشبورد، تریم داخلی و زیر آرنجی جلو هم جدید هستند.

زیر کاپوت ام‌جی ZS یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی قرار گرفته که ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۷۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور به یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی متصل شده که نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. همان‌طور که انتظار می‌رود، با این مشخصات، پرفورمنس ZS چندان جالب نیست به‌گونه‌ای که برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت به ۱۰.۴ ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر سرعت آن تنها ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت است.

MG-ZS-2021-5.jpg
اما این قوای محرکهٔ کم‌توان نقطهٔ مثبتی هم دارد که آن مصرف سوخت است. ZS طبق معیارهای WLTP به‌صورت ترکیبی در هر صد کیلومتر تنها ۶.۸ لیتر بنزینی مصرف می‌کند. نسخهٔ فیس‌لیفت ام‌جی ZS هم‌اکنون با قیمت پایهٔ ۱۵,۴۹۵ پوند در بریتانیا به فروش می‌رسد.

MG-ZS-2021-4.jpg

 

 

 

 

 

 

 

منبع پدال


نظرات