هیوندای نسخهٔ اسپرت الانترا N Line را با ظاهر جذابتر و پرفورمنس بهتر معرفی کرده است. در سینهٔ این سدان اسپرت کرهای پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری توربوشارژ GDI آشنای هیوندای قرار گرفته که در دیگر مدلهای N Line این شرکت هم مورداستفاده قرار میگیرد و ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور دارد. برای انتقال نیروی این موتور هم گیربکسهای شش سرعتهٔ دستی یا هفت سرعتهٔ دوکلاچه در نظر گرفته شده که نیرو را صرفاً به چرخهای جلو تحویل میدهند.
به گفتهٔ هیوندای، در سیستم تعلیق الانترا بهمنظور افزایش سفتی و بهبود چسبندگی چندین بهبود مکانیکی صورت گرفته اما هنوز اعلام نشده که این تغییرات چه هستند. همچنین میدانیم که در این سدان اسپرت دیسکهای ترمز جلو نیز بزرگتر شدهاند اما اندازهٔ این دیسکها هم اعلام نشده است.
الانترا N Line ظاهر کاملاً چشمگیری دارد که جلوپنجرهٔ آبشاری با نشان N Line، رکابهای اسپرت، رینگهای ۱۸ اینچی آلیاژی متمایز با پرههای مشکی نقرهای، اسپویلر یکپارچهٔ عقب، سر اگزوزهای کرومی و دیفیوزر N Line از ویژگیهای آن هستند. علاوه بر این، آینههای جانبی و زیر رکابیها به رنگ مشکی براق درآمده و تریم جدیدی هم در اطراف ورودیهای هوای جلو کار شده که نهتنها کاربرد زیبایی دارد بلکه به آئرودینامیک خودرو و خنککنندگی موتور هم کمک میکند.
الانترا N Line بهصورت استاندارد با طیف گستردهای از سیستمهای ایمنی ارائه میشود که ازجملهٔ آنها میتوان به دستیار جلوگیری از برخورد جلو، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، دستیار دنبال کنندهٔ خطوط، دستیار نوربالا، هشدار توجه راننده، دستیار جلوگیری از برخورد در نقاط کور و دستیار جلوگیری از برخورد عقب اشاره کرد.
هیوندای همچنین مجموعهای از قطعات پرفورمنس N را هم معرفی کرده تا مالکین مدلهای N Line بتوانند خودروهای خود را سفارشیسازی کنند. فعلاً جزئیات بیشتری در مورد این قطعات اعلام نشده است. همچنین هیوندای هنوز تاریخ عرضهٔ الانترا N Line در ایالاتمتحده را هم اعلام نکرده ولی میدانیم این خودرو از سهماههٔ پایانی امسال با نام i30 سدان N Line در استرالیا عرضه خواهد شد.