درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
خب شاهین قراره با خودرو های خارجی رقابت کنه اول که اسم شاهین قرار بود رهام باشه ولی چیشد که عوض کردن معلومه دیگه
دوم موتور پراید و گیربکس سمند (تیپ دنده ای ) هست که نشون میده اینا فقط تو کار سرهم کردن و ساختن بدون برنامه هستن
سوم اپشناش هست که باز برای اپشن ها دو تیپ گذاشتن که دارای قینت هایی با اختلاف هست و مشتری رو وادار به استفاده از تیپ 1 میکنه >پس یک خودروی بومی نیست
خودرویی که هیچ امکاناتی نداره چطوری می خواد با خودروهای خارجی رقابت کنه طوری از خودروی جدید سایپا حرف می زنند انگار پیشرفته ترین خودرو در جهان است و هیچ خودرویی توان رقابت با او را ندارد .
بالاخره متوجه شدیم چه چیزهایی قابل افتخار هستن
لگن ساخته سایپا که به گرونترین قیمت ممکن تو پاچه ملت میکنه باعث افتخاره
با ریال درآمد داری باید به دلار خرید کنی و منت هم سرت باشه
نمیبندن در این آشغال سازو حداقل ما که به دلار میخریم لااقل ماشین بخریم نه لگن
ارزش 12 سال کار یه کارگر بدبخت تو این خراب شده برابر شده با لگنی به اسم شاهین
بعد تازه باعث افتخار این مسئولین از خدا بیخبر هم هست
سایپا مطمئن با ایران خودرو هم نمیتونه رقابت کنه
موتور شاهین و تیبا و ساینا پراید هست. منظور این آقا از خط تولید بروز چیه؟ توربو بستن به موتور پراید شده شاهین.اگر راست میگن نتیجه آزمایش تصادف این خودرو هارو اعلام کنن. بعد از 50 سال هنوز سایپا نتونسته یک موتور خودرو بسازه.
برادر اصلا تو میدونی توربو چیه . شاهین بخوره سرت پس چی بسازن شماها راضی بشید، همیشه بدبختا
قادر جون ما یه خودرو از نسل مرسدس میخایم نه شاهینی که فقط بدنش با پراید فرق داره
ما مثل تو به کم راضی نیستیم
در مورد توربو هم همه میدونن چون تو ایران رواج پیدا کرده
من فکر کنم توربو شیوه جدید کلاهبرداریه!مردمی که خودرو پارس را اِندِ ماشین میدونند و حاضرند هر مقدار واسش پول بدن وانتظار بکشن خب معلومه با دیدن یه چیزی مثل شاهین ذوق مرگ میشن! الان در دنیا خودرو تولید میشه با موتور حجم ۱۲۰۰ سی سی و حتی کمتر با قدرت بالای ۱۵۰ اسب بخار گشتاور بالای ۲۰۰ نیوتون و مصرف ۴ لیتر مثل رنو کپچر که وسیله ای به مانند توربو در میان سایر فناوری های استفاده شده در موتورش گم هست.
توربوشارژر یک دمندست که به کمک دود خروجی ماشین نیروی محرکه این دمنده رو تامین میشه و باعث افزایش هوا رسانی به موتور میشه
خیلی بهتراز شما میدونیم توربوشارژر چیه
مسلما ماشینی که لیاقتش رو داشته باشیم و متناسب با درامد مردم باشه و نه قیمت جهانی خودرو
هروقت حقوق ما مطابق با حقوق جهانی بود قینت خودرو هم با دلار محاسبه بشه
حداقل دستمزد کارگر 1000 دلار هست تو اروپا
چه چیزیمون شبیه به اروپا هست
شما بهتره برادر من یا چشماتو باز کنی یا دهنتو ببندی
همین که شما میدونین کافیه
ماشینی که شتر گاو پلنگه به درد خودتون میخوره نه ملت ایران
شاهین و هر چی لگن ساخت دو خودرو ساز بخوره تو سر هر چی آدم نادانه