1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تا پایان سال ۲۰۲۱ کدام خودروها در صف رونمایی هستند؟

تا پایان سال ۲۰۲۱ کدام خودروها در صف رونمایی هستند؟

8 تیر 1400
  • 0

تمرکز خودروهای جدید امسال روی خودروهای هیبریدی خواهد بود.

 سال قبل برای صنعت خودروسازی سال خوبی نبود و تحت تاثیر کاهش تقاضای ناشی از کرونا، بسیاری از خودروسازها زیان مالی سنگینی را متحمل شدند. با این حال خودروسازان امیدوارند امسال با رونمایی از محصولات جدید، مجددا به مسیر سودآوری برسند.  


DS ۹

این خودرو که توسط خودروساز فرانسوی دی اس عرضه خواهد شد قرار است رقیب خودروهای محبوبی نظیر Audi A۴ و مرسدس بنز کلاس C باشد. این خودرو هم به صورت بنزینی و هم به صورت هیبریدی عرضه شده و از یک موتور توربو ۱.۶ لیتری بهره خواهد برد. این خودرو تنها  در چین تولید و از آنجا به دیگر کشورها صادر خواهد شد.  

303.jpg
فراری پورتوفینو ام

ان خودرو اسپورت توربوشارژ فراری هشت سیلندری از یک موتور ۳.۹ لیتری بهره خواهد برد که توان ۵۹۲ تا ۶۱۲ اسب بخار را برای آن فراهم می کند. این خودرو تنها ۳.۵ثانیه زمان لازم دارد تا سرعت آن از صفر کیلومتر بر ساعت به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.  

304.jpg
مرسدس بنز GLS

این خودرو بزرگ ترین شاسی بلند تولیدی مرسدس بنز خواهد بود و ۲۷۱۰ کیلوگرم وزن دارد. این خودرو توربوشارژ مجهز به یک موتور چهار لیتری هشت سیلندر خواهد بود و در ۴.۹ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می کند.  

305.jpg
پورشه تایکان کراس توریسمو

پورشه این خودرو برقی را در اواخر ۲۰۲۱ رونمایی خواهد کرد و توان آن بین ۶۷۱ تا ۷۵۱ اس بخار متغیر خواهد بود. کلیه خودروهای این سری مجهز به موتور توربو هستند.  

306.jpg

رنو آرکانا

برخلاف سری قبلی رنو آرکانا که در بسیاری از کشورهای اروپای غربی عرضه نشد، قرار است سری جدید که به صورت هیبریدی و نیمه هیبریدی عرضه خواهد شد در اروپای غربی و از جمله انگلیس عرضه شود.  

307.jpg

پژو ۳۰۸

این خودرو که یکی از محبوب ترین محصولات پژو نیز محسوب می شود به صورت بنزینی و هیبریدی عرضه خواهد شد و با هر بار شارژ برقی می تواند مسافتی معادل ۳۷ مایل را طی کند.  

308.jpg

منبع ایسنا


نظرات