درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
اصلا با این قیمتها ارزش خرید ندارن.
این تعدادی هم که میخرن دنبال رانت اختلاف بازار و کارخانه هستن.
اختلافی که جاهلانه است باعث و بانی آنرا خود خودروسازن ندانیم.
این نکته وقتی تقویت میشود که برای رفع نقص ۱۴۰ هزار دستگاه خودروی ناقص تقاضای ۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات میکنند! یعنی خودرویی ۱۰۰ میلیون تومان!!
نصف خودرو هم ناقص باشه باز ۱۰۰ میلیون خرجش نمیرسه چه برسه به نقص برخی قطعات!
راهی که به نظر تنها راه تنفس فعلی لگنسازان داخلی جهت فروش خودروهای بیکیفیت ناایمن و گرانقیمتشان است تا همچنان بتوانند به بقای زالو مانند خود ادامه دهند.
دقت کردید که ...
ایران خودرو و سایپا برای تولید خودروهایی که حاشیه سود خیلی زیادی براشون داره اصلا کمبود قطعه ندارن!!!
و از افزایش تولید روزانه این خودروها صحبت میکنن!
ولی برای خودروهایی که سود کمی براشون داره، قطعه ندارن و باید در پارکینگ های این دو کلاه بردار خاک بخورن!! چرا؟
تا کمبود تو بازار باشه، قیمت ها بره بالا و اینا هم بتونن قیمت هاشون رو زیاد کنن برای بدست آوردن سودهای بیشتر....
ضرر هایی هم که از شون صحبت میکنن تمام بر میگرده به حیف و میل کردن بیت المال و اینکه چطوری بین خودشون تقسیم کردن و پورسانت دادن به برخی آقایان تحت عنوان تولید کننده قطعه و یا وارد کننده قطعه، که همگی باهم هماهنگ هستند....
مردم همیشه در صحنه برای رانا پلاس سقف شیشه ای با قیمت 200 میلیون تومانی در صف خرید هستند تا کمک کنند این دو شرکت ***** به *********** های خودشون ادامه بدن...
ایران خودرو هی فروش فوق العاده میزاره اما متسافانه فروش مرحل قبل مثلا مرحله 18 را تحویل نداده ودر پارکینگ دپو می کنند سازمان بازرسی نظارت کن