1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. فروش‌فوق‌العاده مجدد تارا به زودی اعلام می شود

فروش‌فوق‌العاده مجدد تارا به زودی اعلام می شود

4 مهر 1400
  • 3

گروه صنعتی ایران‌خودرو، روز (شنبه) در رابطه با طرح‌های فروش و خودروی ملی خود (تارا)، اخباری را اعلام کرده است که هر یک به نوبه خود، حائز اهمیت است.

 همانطور که چندی پیش، بابک رحمانی- معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو- خبر داده بود که در آینده‌ای نزدیک برنامه فروش جدیدی برای هایما S7 پلاس اتوماتیک بدون محدودیت‌های قرعه‌کشی اجرا خواهد شد و سپس این روش برای هایما S۵ برگزار خواهد شد حال این وعده محقق شده و  گروه صنعتی ایران‌خودرو قصد دارد، اولین طرح فروش فوق‌العاده خود بدون قرعه‌کشی را از چهارشنبه هفته جاری (هفتم مهر ماه) به مرحله اجرا گذارد.

این در حالی هست که ایران خودرو به وعده خود عمل کرد و شرایط فروش نقدی با قیمت قطعی هایما اس 7 پلاس را اعلام کرد . تنها نکته ای که عجیب بود افزایش قیمت 35 میلیون تومانی این خودرو به نسبت قیمت اعلامی در شهریور ماه بود.

این طرح در وهله اول، برای هایما S7 پلاس اتوماتیک اجرا خواهد شد که این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، زغالی، خاکستری و نقره‌ای متالیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می‌شود. 


 فروش‌فوق‌العاده تارا به زودی

همچنین، حمید مرادی-قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو- دیروز (شنبه) از افزایش روزانه تولید تارا به ۱۰۰ دستگاه در این گروه خودروسازی خبر داد و با بیان اینکه با ادامه روند کنونی به زودی تولید به ۳۰۰ دستگاه در روز هم خواهد رسید، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۲۰۰۰ دستگاه تارا تولید شده است و در آینده نزدیک برنامه فروش فوق‌العاده این خودرو نیز به اجرا گذاشته خواهد شد. 

وی ضمن اشاره به ارائه بسته خدمات متفاوت و ویژه به دارندگان تارا، اعلام کرد: ایران‌خودرو برای محصول تارا اتوماتیک که به زودی وارد بازار خواهد شد، نیز هدف‌گذاری کیفی پنج ستاره را دنبال می‌کند و در صدد است تا با ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، رضایت‌مندی مشتریان را کسب کند. تارا اتوماتیک به زودی وارد مرحله تجاری‌سازی و تحویل به مشتریان خواهد شد.

منبع ایسنا


نظرات

  • علی علی (5 مهر 1400 ساعت 14:37)

    اصلا با این قیمت‌ها ارزش خرید ندارن.
    این تعدادی هم که میخرن دنبال رانت اختلاف بازار و کارخانه هستن.
    اختلافی که جاهلانه است باعث و بانی آنرا خود خودروسازن ندانیم.
    این نکته وقتی تقویت میشود که برای رفع نقص ۱۴۰ هزار دستگاه خودروی ناقص تقاضای ۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات می‌کنند! یعنی خودرویی ۱۰۰ میلیون تومان!!
    نصف خودرو هم ناقص باشه باز ۱۰۰ میلیون خرجش نمیرسه چه برسه به نقص برخی قطعات!
    راهی که به نظر تنها راه تنفس فعلی لگن‌سازان داخلی جهت فروش خودروهای بی‌کیفیت نا‌ایمن و گران‌قیمتشان است تا همچنان بتوانند به بقای زالو مانند خود ادامه دهند.

  • تاسف تاسف (4 مهر 1400 ساعت 15:41)

    دقت کردید که ...

    ایران خودرو و سایپا برای تولید خودروهایی که حاشیه سود خیلی زیادی براشون داره اصلا کمبود قطعه ندارن!!!
    و از افزایش تولید روزانه این خودروها صحبت میکنن!
    ولی برای خودروهایی که سود کمی براشون داره، قطعه ندارن و باید در پارکینگ های این دو کلاه بردار خاک بخورن!! چرا؟
    تا کمبود تو بازار باشه، قیمت ها بره بالا و اینا هم بتونن قیمت هاشون رو زیاد کنن برای بدست آوردن سودهای بیشتر....

    ضرر هایی هم که از شون صحبت میکنن تمام بر میگرده به حیف و میل کردن بیت المال و اینکه چطوری بین خودشون تقسیم کردن و پورسانت دادن به برخی آقایان تحت عنوان تولید کننده قطعه و یا وارد کننده قطعه، که همگی باهم هماهنگ هستند....

    مردم همیشه در صحنه برای رانا پلاس سقف شیشه ای با قیمت 200 میلیون تومانی در صف خرید هستند تا کمک کنند این دو شرکت ***** به *********** های خودشون ادامه بدن...

  • jaber jaber (4 مهر 1400 ساعت 12:29)

    ایران خودرو هی فروش فوق العاده میزاره اما متسافانه فروش مرحل قبل مثلا مرحله 18 را تحویل نداده ودر پارکینگ دپو می کنند سازمان بازرسی نظارت کن