درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
وقتی واردات بسته باشه و رقابتی نباشه همین میشه..... برای خودم و تمام مردم ایران متاسفم..........
قابل توجه مسئولین با کفایت.........
بعید میدونم کسی روی این قیمت ها خریدار باشه
حدود ۱ م معقول به نظر من
وقتی هیچ نظارتی وجود نداره باید هم اینطوری باشه،آخه در کجای دنیا قیمت ماشین رو اینجوری تعیین مکنند،واقعا خنده داره . اگه در ابن مملکت قانون باشه باید مدیران این شرکتهای خودرو سازی جوابگو باشند اما دریغ از قانون
سلام بر کسانی که در تولید خدمت می کنند و دلسوز ملت و مردم هستند اما آنهایی که دل سوزن خیلی کمن ای کسی که درباره وانت آسنا اتوماتیک آمیکو نظر خواستید من یکی از صدها نفری هستم که آمیکو کشنده ۲۶۴۰ دارم از سال ۹۳ باید بگویم که اصلاً رازی نیستم و اگر زورش را داشته باشم حتی شکایت هم دارم کارخانه ارس خودرو در جلفا شما مدیران نمی دانید ماشین وارد مملکت کردید ولی دیاگ ندارد نمی دانید این ماشین ها در سال ۹۳ با اسکانیا های پی ۴۰۰ و آر ۴۱۰ و و فقط هفتاد هشتاد میلیون تومان فرقش بود الان ۲ میلیارد و بیشتر قیمتش می باشد چطور شما از محصولاتی که آوردید حمایت نمی کنید چرا نون مردم را آجر کردید چرا هیچ یک از نمایندگی های شما در هیچ شهرستانی هم فعال نیست و نبوده و هم قطعه نیست من اینجا بسنده می کنم به اینکه ماشین های شما اصلاً ماشین نیست مخصوصا کشنده ها و کامیون ها حتماً ماشین های کوچک تان هم همینطور هست لذا فرصت پیش آمده از شما بخواهم تا از شرکت آمیکو شکایت نکردیم لوازم یدکی و و از جمله یعنی از همه مهمتر برنامه دیاگ کامل درد دستان نمایندگان و دیگر استادان برقکار قرار بدید و از محصولتان حمایت کنید اگر این کارها را نکنید باید به من و امثال من در پل صراط جواب بدید شاید شما ها قبول نداشته باشید به آن عالم حقیقت که حتماً هست بدانید باید جواب ما را بدهید جوانی ما را محصولات شما از بین برد می توانید با من تماس بگیرید اگر راست می گویید
سلام وقتی بازار به دست چند بهواصطلاح خود روساز می افتد باید هر آشغالی را به قیمت انچنانی خریداری کنند ملت ما بنز را ۸۰ هزار تومان ۱۱ هزار دلار و بی ام و را هم ۱۰ هزار دلار می خریدیم و پایین ترین ماشین در ایران تویوتا و فولکس پاسات و گلف بود
آیا واقعا" توی این مملکت کسی نیست جلو گرانیها را بگیرد؟
با سلام ما پول نداریم برای اینها که مفت دارند میخورند چیزی نیست این ماشین به تیپ عشایر وکشاورز میخورد وبا کارشان مطابقت دارد ولی ازدرآمد خبری نیست تو خواب میبینیم سوار اینجور ماشینها بشویم
باسلام :در خصوص قیمت گذاری خودروسازان بخش خصوصی مردم بی کس مانده اند و خودروسازها هر گونه که میخاهند قیمت اعلام میکنند، فقط الان ما امیدمان به" اصحاب رسانه" هست شما میتوانید پیگیر این موضوع باشید وگرنه هیچکس به حرف این مردم گوش نمیدهد.چرا آمیکو به خودش اجازه میدهد بخاطر یک گیربکس اتومات و از آنطرف برای دل خودشان قیمت سال تاسیس رو اعلام میکنند ، این نشانه اینست هیچ ارگان نظارتی وجود ندارد. فقط فقط رسانه میتواند صدا و داد مردم باشد. اصحاب رسانه به مردم کمک کنید.
آقای مدیر عامل بهتر بود به تاریخ میلادی میگفتی...خدا قوت دلاور .....
روز به روز بیچاره تر میشیم!
وانت چینی ۱.۵ میلیارد؟ اخه *****
مگه مهریه است اخه
چه خبره ۱۴۰۰ برای این لگن!
این دیگه خیلی نویره!
میگن آب که سر بالا میره، قورباغه هم هفتتیرکش میشه!
وقتی آشغالسازان داخلی به جای افزایش بهرهوری براساس نرخ دلار و تورم و افزایش قیمت جهانی و چه و چه به دنبال جبران زیان از جیب مصرفکننده هستند، وقتی مونتاژکاران چینی چون کرمان موتور جزو گرانفروشترین مونتاژکاران داخلی هستند و سالیانه چندبار افزایش قیمت نجومی میدهند،
مسلمااااا امثال آمیکو هم طرحهای تخیلی به سرش میزند تا از این بازار انحصاری و سفرهای که پهن شده نفع خوبی ببرد!
البته و صد البته اگر مردم اراده کنند و با نخریدن خودروهای بیکیفیت و گران به مقابله با این روشها دست بزنند بسیاری از این قورباغههای هفتتیرکش سر جای خود خواهند نشست...