1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش مدیران خودرو
  5. فروش اقساطی مدیران خودرو آذر 1400 + جدول

فروش اقساطی مدیران خودرو آذر 1400 + جدول

اولین طرح فروش اقساطی با قیمت قطعی ام وی ام ایکس 22 پرو - آذر 1400 + جدول
8 آذر 1400
  • 0

گروه خودروسازی مدیران خودرو نماینده رسمی تولید، فروش و خدمات پس از فروش محصولات چری چین در ایران، شرایط فروش اقساطی محصولات ام وی ام این شرکت با قیمت قطعی و شرایط منعطف ویژه آبان ماه 1400 اعلام نمود. این طرح تا انتهای آذر ماه ادامه خواهد داشت تا زمان تکمیل ظرفیت در نظر گرفته شده برای هر محصول.

برای اولین بار خودروی ام وی ام ایکس 22 پرو در طرح های فروش اقساطی این شرکت وارد شده است و قیمت قطعی آن 580 میلیون تومان است.

 موعد تحویل خودروهای ثبت نامی در این طرح 45 روز کاری می باشد.

میزان حداکثر تسهیلات در خودروهای ام وی ام ایکس 33 و ایکس 22، 50 درصد قیمت خودرو می باشد و برای ایکس 22 پرو حداکثر 40 درصد می باشد. برای مشاهده قیمت محصولات ام وی ام در بازار آزاد بر روی آن کلیک نمایید.

در این طرح 4 محصول ام وی ام با اقساط 12 تا 60 ماهه به انتخاب مشتری آماده واگذاری هستند. مبلغ پیش پرداخت محصولات حاضر در این طرح منعطف و به انتخاب مشتری می باشد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی سایت این شرکت به این آدرس « mvmco.ir» کلیک نمایید. ثبت نام صرفا در نمایندگی های مجاز شرکت انجام می گیرد و امکان واریز آنلاین وجود ندارد.

 در این طرح خودروهای ام وی ام ایکس 33 اسپرت، ایکس 22 اکسلنت اتومات و دنده ای و همچنین ام وی ام ایکس 22 پرو حضور دارند و محصولاتی مانند ام وی ام 315 پلاس اتوماتیک، ایکس 55 اکسنت اسپورت و اکسلنت غایب هستند.

mvmprivenov27.jpg

در جدول زیر قیمت نمایندگی و بازار آزاد انواع محصولات ام وی ام را مشاهده مینمایید.



نظرات