1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو - آذر 1400 + جدول

شرایط طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو - آذر 1400 + جدول

16 آذر 1400
  • 9

 ظاهرا تمام صحبت هایی که در مورد عدم برگزاری طرح های فروش فوق العاده در دو خودروساز بزرگ کشور تا تعیین و اعلام قیمت های جدید خودروهای داخلی در کارخانه مطرح می شد درست بوده است. این دو خودروساز باز هم طرح فروشی با قیمت قطعی برگزار نمی کنند و تنها به پیش فروش محصولاتشان اقدام می کنند. 

هنوز مشخص نیست که آیا آخرین تصمیم شورای رقابت در خصوص ثابت نماندن مبلغ پیش پرداخت و شامل تورم شدن این مبلغ از سوی خودروسازان در طرح های پیش فروش لحاظ می شود و یا خیر؟ فعلا اظهار نظر جدیدی در خصوص تایید و یا تکذیب این مصوبه مخابره نشده است.

بدينوسيله به اطلاع عموم متقاضيان محترم و نمايندگي هاي مجاز ميرساند شركت ايران خودرو درنظر شرايط پيش فروش برخي از محصولات با موعد تحويل (حداكثر12 ماهه) به شرح ذيل ارائه ميگردد.

 طرح پيش فروش عادي (با موعد تحويل حداكثر 12 ماهه) برخي محصولات شركت ايران خودرو (با روش قرعه كشي) و مطابق جدول ذيل از روز پنجشنبه مورخ 1400/09/18 شروع و تا پايان روز شنبه مورخ 1400/09/20 ادامه خواهد داشت.

در این طرح طبق روال گذشته خودروهای دنا پلاس توربو اتومات، تارا دنده ای، پژو 207 دنده ای، دنا پلاس توربو دنده ای ، رانا پلاس و سورن پلاس حضور دارند.

برای آگاهی بیشتر در خصوص این طرح به وبسایت شرکت ایران خودرو مراجعه نمایید و یا بر روی لینک این شرکت به آدرس « www.esale.ikco.ir » کلیک نمایید.

مهم ترین شرایط و ضوابط این طرح به شرح ذیل می باشد:

نكته1: انتخاب شدگان درطرحهاي قبلي كه موفق به واريز وجه نشدهاند نيز، ميتوانند با مراجعه به سايت فروش اينترنتي محصولات ايران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبتنام اقدام نمايند. 

نكته2: نمايندگان محترم مي بايست اين بخشنامه را براي اطلاع بيشتر در محل رويت مشتريان قرار دهند. 

نكته3: قبل از قرعه كشي، متقاضي هيچگونه وجهي واريز نخواهد نمود. 

نكته 4: متقاضياني كه فاقد هر يك از شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در بخشنامه ( مثلا دارا بودن پلاك فعال انتظامي نصب شده برروي خودروهاي سواري با كاربري شخصي) يا فاقد گواهينامه رانندگي معتبر ( انقضاي تاريخ اعتبار) و ...باشند، در صورت اقدام به ثبت نام ضمن كان لم يكن تلقي شدن ثبت نام ايشان، به مدت 3 سال از ثبتنام درتمامي طرح هاي فروش آتي محصولات شركت ايران خودرو محروم خواهند شد . 

 نکته 5: به هر كد ملي فقط يك دستگاه خودرو تعلق ميگيرد. 

نکته 6: حداقل فا صله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) از شركت هاي ايران خودرو و سايپا 48 ماه مي با شد. همچنين 
ثبتنام همزمان در دو شركت مذكور امكان پذير نمي باشد.

نکته 6: انتخاب رنگ خودرو توسط مشتري، در زمان واريز وجه پيش پرداخت علي الحساب خواهد بود. 

نکته 7: خودروي ثبت نامي، از بيمه شخص ثالث برابر آخرين سقف قانوني ابلاغ شده در زمان تحويل خودرو برخوردار خواهد بود. 

نکته8: صحت كليه اطلاعات درج شده خصوصاً كد ملي،آدرس و كدپستي بر عهده متقاضي ميباشد و در صورت تغيير يا اشتباه در اطلاعات ارائه شده كليه تبعات احتمالي ناشي از آن مانند تاخير در تحويل و عدم شماره گذاري خودرو برعهده متقاضي مي باشد. 

نکته 9: قيمت خودرو مطابق قيمت زمان تحويل مندرج در قرارداد خواهد بود. پس از برگزاري قرعه كشي و اعلام اسامي، فرد منتخب مبلغ پيش پرداخت علي الحساب خودرو را از طريق سايت فروش اينترنتي محصولات ايران خودرو مطابق جدول زیر واريز مينمايد. الباقي وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزينه هاي قانوني تعيين و دريافت ميگردد.

j5r77w3.jpg

 



نظرات

  • مهدی مهدی (20 آذر 1400 ساعت 20:42)

    سلام دوستان نخرید وثبت نام هم نکنید چون تحریم ها برداشته میشود وصلح نزدیکه

  • محمد رضا محمد رضا (20 آذر 1400 ساعت 17:37)

    خدا وکیلی هنوز بعضی ها متوجه نشدن که روش خنثی کردن تحریم ها افزایش سرسام آور همین محصولات دولتی هست تا دریای نقدینگی سرگردان رو جمع کنن، اون آقای که میگه کجایی دولت انقلابی ،اخه داداش اینا همه کار همین دولت و حکومته تا تورم به آسمان نرسه عزیزم .با خودشان میگن هر کس می‌تونه ماشین سوار شده و از یارانه سوخت استفاده کنه باید در جمع آوری نقدینگی تا رفع تحریمها به حاکمیت کمک کنه تا ما سر پا بمونیم ....فولاد ،سیمان ،مس و غیره که در ساختمان سازی لازم هست هم همین قانون صدق می‌کنه ....حالا اگه نفهمیدی به زبون دیگه بگم

  • مقاومت مقدس مقاومت مقدس (20 آذر 1400 ساعت 14:05)

    امیدهای مردم در حال تبدیل به ناامیدی هست حکومتی که اسلام و دین و تشیع رو جلوی خودش گرفته و در سایه این عقیده و اعتقادات و با توسل به سرمایه داری سرمایه داران,از جیب فقیر و مستضعف برداشته و بر جیب غنی و سرمایه گذار می افزاید باید این را بداند که عرصه زمین ملک و مال مستضعفان است و این اغنیا هیچ سهمی دراین زمین نداشته و ندارند و مردم هم کم کم از حمایت های خود از دولت با ظاهر انقلابی و اسلامی خود دست خواهند کشید تا ظلم و جور آنها برزمین افتد.ان شا.....

  • محمدسعیدی محمدسعیدی (20 آذر 1400 ساعت 01:25)

    آذرماه۱۴۰۰تاریخ تحویل ماشینمه.چرا دعوتنامه نمیفرستن.آیاباقیمت جدیده

  • مصطفی مصطفی (19 آذر 1400 ساعت 23:25)

    قیمت غیر قطعی واقعا زور میگید

  • سوری سوری (19 آذر 1400 ساعت 19:12)

    سلام یعنی باعث تورم و بدبختی مردم همین دو خودروساز هستن کسی نیست جلشون بگیره
    پس دولت انقلابی کجاست
    نماینده انقلابی کجاست

  • ایرانی ایرانی (19 آذر 1400 ساعت 19:02)

    خودروسازی که عقل نداره تا این تصمیمات گرفته بشه! مگه این شرکتها ماله کیه؟! حکومت!
    سالهاست که پوست مردم و کندن کسی هم صداش در نمیاد! از هر طرف بخوای صحبت کنی، فقط ظلم، چپاول و استبداد و فشار بر اکثریت مردم بیداد می‌کنه! حیف از اسلام، حیف از عدالت علی(ع) که اینها با حرف و عمل خود حرامش میکنن. والله در دنیا و آخرت باید پاسخ همه این مردم مورد ستم را بدن. لعنت الله علی الظالمین

  • مشنگ مشنگ (17 آذر 1400 ساعت 11:15)

    خاک کشور تویره شده ..... وای بر مردم

  • تاسف تاسف (17 آذر 1400 ساعت 10:16)

    چرا نظری که دادم رو منتشر نکردید؟
    چیه میترسید مردم آگاه بشن و از خواب زمستانی بیدار بشن؟