1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. طرح فروش فوق‌العاده BMW و MINI ؛ به صورت اعتباری و منعطف

طرح فروش فوق‌العاده BMW و MINI ؛ به صورت اعتباری و منعطف

2 خرداد 1401
  • 1

شرکت پرشیا خودرو، طرح فروش اعتباری خودروهای « ب‌ ام‌  و»، « مینی» را آغاز کرده و با تشریح شرایط پیش پرداخت ۳۰، ۴۰، ۵۰ و ۶۰ درصدی، خبر از اقساط ۱۲ تا ۳۶ ماهه می دهد.

شرکت پرشیا خودرو، ارائه دهنده خدمات فروش و خدمات بعد از فروش خودروهای ب ام و و مینی در ایران، در طرح فروش جدید خود این امکان را برای متقاضیان خریدایجاد کرده است  تا با پیش پرداخت ۳۰، ۴۰، ۵۰ و ۶۰ درصدی، تحت شرایط منعطف به عرضه انواع خودروهای ب ام و و مینی را به صورت اقساط ۱۲ تا ۳۶ ماهه بازپرداخت کنند.

این شرکت در اعلامیه خود بیان می کند که همه خودروهای برند بی ام و که شامل طرح فروش می شوند، گواهینامه تاییدیه سلامت فنی و بدنه و نیز تأییدیه اصالت مدارک داشته و همراه با گارانتی عرضه می شوند. 

طبق اعلام این شرکت، متقاضیان خرید می توانند با مراجعه به تمامی نمایندگی ها و عاملیت های مجاز پرشیا خودرو اقدام  به خریداری خودرو کنند .
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۴۵۹۱ (کد شهر۰۲۱) داخلی ۳ تماس حاصل نمایند و یا با مراجعه به وبسایت این شرکت به آدرس www.persiakhodro.ir از آخرین شرایط فروش اطلاع پیدا کنند.

طبق اعلام شرکت پرشیا خودرو، در طرح فروش این شرکت، اولویت بندی از نظر زمانی وجود دارد و متقاضیان خریدی که زودتر اقدام به خرید و تکمیل پرونده کنند، در اولویت قرار می گیرند.

منبع : پرشیا خودرو

 


نظرات

  • علی علی (2 خرداد 1401 ساعت 22:33)

    چرا سهمیه وانت را هرماه کم میکنید از سیصد لیتر رساندید به 135 لیتر این به نوعی گران کردن بنزین و افزایش کرایه های باربری می باشد کمی تفکر