1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. نیمی از خودروهای فروش فوق العاده سایپا به نام برندگان فاکتور شد

نیمی از خودروهای فروش فوق العاده سایپا به نام برندگان فاکتور شد

21 خرداد 1401
  • 2

معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپا امروز اعلام کرد که تاکنون 21 هزار و 760 نفر از برندگان نخستین قرعه کشی سامانه یکپارچه، اقدام به واریز وجه کرده و یک روز پس از واریز وجه، 50 درصد از خودروهای طرح فروش فوق العاده، به نام منتخبین فاکتور شده است.

حسین کاظمی گفت: در طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا که از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام شد 371 هزار و ۸۱۲ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 23 هزار و ۲۳۱ نفر شرایط حضور در قرعه کشی را نداشتند و از فرآیند قرعه کشی حذف شدند.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا افزود : از فاکتور شدن 50 درصد از خودروهای طرح فروش فوق العاده سایپا در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، یک روز پس از واریز وجه خودرو به نام مشتریان خبر داد و گفت در این مرحله تعداد ۷۰ هزار خودرو جهت تخصیص به مشتریان در نظر گرفته شده بود که در میان 348 هزار و ۵۸۱ نفر از افرادی که حائز شرایط به شمار آمدند، فرآیند قرعه کشی انجام و نتیجه آن از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شد.

وی ادامه داد: تا این لحظه 21 هزار و ۷۶۰ نفر از منتخبین، اقدام به ثبت نام و واریز وجه کرده اند و از این تعداد، 17 هزار و ۵۱۹ نفر از آنها مربوط به طرح فروش فوق العاده بوده و 4 هزار و ۲۴۱ نفر هم مربوط به طرح پیش فروش محصولات گروه سایپا هستند.

کاظمی در پایان خاطر نشان کرد که با برنامه ریزی دقیق در تولید و فروش گروه، ۵۰ درصد از خودروهای طرح فروش فوق العاده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، در مدت کوتاهی و با گذشت یک روز پس از واریز وجه خودرو، به نام مشتریان فاکتور شده است.

پیشترگروه خودروسازی سایپا اعلام کرده بود که دراولین طرح فروش یکپارچه خودرو، شش محصول خود را در قالب فروش فوق‌العاده و چهار محصول را در قالب طرح پیش‌فروش یکساله و مشارکت در تولید را عرضه کرده است.

در این مرحله از فروش سراسری، سایپا شش محصول تیبا، تیبا۲، ساینا، کوییک معمولی، کوییک R  و کوییک S هرسه با گیربکس معمولی را برای فروش فوق‌العاده و چهار محصول ساینا، کوییک معمولی، کوییک R و کوییک‌S با گیربکس‌های معمولی را در قالب پیش فروش یکساله عرضه کرده است. همچنین سایپا همزمان طرح حمایتی مادران دارای دو فرزند و بیشتر را طبق روال طرح‌های قبلی برای محصولات مذکور در برنامه فروش خود در این سامانه دارد.

بنابراین بر اساس آنچه رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت گفته است در دوره اول از تخصیص خودرو، جمعاً به ۱۹۱ هزار و ۶۰۶ نفر از طریق سامانه یکپارچه خودرو تعلق می گیرد که از این رقم، 70هزار خودرو جهت تخصیص به مشتریان سایپا در نظر گرفته شده است.

 

 



نظرات

  • کیانوش کیانوش (21 خرداد 1401 ساعت 11:37)

    مثل اکثر کسایی که توی این مملکت مسولیتی دارن این دوست عزیز (معاون بازاریابی)هم دروغگویی بیش نیست
    کسانی که بهمن فروش فوق‌العاده برنده شدن هنوز فاکتور نشدن بعد اردیبهشت کسی خریده فاکتور شده باشه ؟

    ناشناس ناشناس (30 خرداد 1401 ساعت 07:18)

    خودروهایی که اختلاف قیمت کمی دارند زود تحویل می دهند. مثل کوئیک و اطلاع دارم یک نفر اخیرا ثبت نام کرده بود تحویل گرفته است.