1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویری از هیوندای آیکونیک 6 قبل از رونمایی

تصاویری از هیوندای آیکونیک 6 قبل از رونمایی

6 تیر 1401
  • 0

هیوندای آیونیک ۶ الکتریکی، یکی از خودروهای مورد انتظار کره‌ای برای رونمایی در سال جاری است که مدت‌ها اخبار و تصاویر آن را پوشش داده‌ایم. اکنون نسخه تولیدی کانسپت پروفسی ۲۰۲۰ آماده رونمایی است. تیزرهای جدید هم بخش‌هایی از طراحی آن را آشکار می‌کنند.

تصاویر هیوندای آیکونیک 6 قبل از رونمایی1.jpg

 

به نظر می‌رسد، آیونیک ۶ تا حد زیادی اصول و شبح آئرودینامیکی و طراحی شیک نسخه کانسپت را حفظ کرده باشد. در تیزر همچنین دوربین‌های جایگزین آینه‌های جانبی را می‌بینید که با نمونه اولیه متفاوت است. گلگیر جلو و رینگ‌های آلیاژی جدید که به نظر می‌رسد متعلق به هیوندای N است نیز دیده می‌شوند.

تیزر دیگری خط سقف به سبک خودروهای کوپه و دستگیره‌های درها را نشان می‌دهد. بخش‌هایی از سپرهای جلو و عقب را نیز می‌بینیم. سبک پیکسلی چراغ‌های LED هم جلب توجه می‌کنند. بارزترین ویژگی طراحی این خودرو احتمالاً نوار LED عریض عقب است که ظاهراً با اسپویلر عقب ادغام شده و اغراق‌آمیز و علمی تخیلی به نظر می‌آید.

تصاویر هیوندای آیکونیک 6 قبل از رونمایی 3.jpg

ما از قبل می‌دانیم که آیونیک ۶ روی معماری E-GMP ساخته می‌شود که با برادر کوچکترش آیونیک ۵ و کیا EV6 و جنسیس GV60 مشترک است. این خودروی برقی از یک باتری ۷۳ کیلووات ساعتی با برد حدود ۴۸۲ کیلومتری سود می‌برد. قدرت موتور الکتریکی در نسخه تک موتوره ۲۱۵ اسب بخار و در نسخه دوموتوره ۳۰۸ اسب بخار خواهد بود.

 
منبع پدال


نظرات