1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. اولین طرح فروش اقساطی کلوت دنده دستی برای آفرودسواران

اولین طرح فروش اقساطی کلوت دنده دستی برای آفرودسواران

12 تیر 1401
  • 0

مکث موتور در جدیدترین طرح فروش خود شرایط اقساطی ویژه‌ای را برای آفرودسواران و علاقه‌مندان به آفرود اعلام کرد.
سرپرست فروش شرکت مکث موتور با اعلام طرح فروش جدید این شرکت بیان کرد: مکث موتور اولین طرح اقساطی فروش کلوت دنده دستی را به آفرودسواران اختصاص داده است. پوریا عسگری در تشریح این طرح گفت: در طرح جدید آفرودسواران با پرداخت ۴۸۷ میلیون تومان می‌توانند ۵۰۰ میلیون باقی‌مانده را به‌صورت اقساط پرداخت کنند که به این ترتیب بیش از نیمی از بهای پیکاپ کلوت در قالب تسهیلات خواهد بود.
وی با بیان شرایط منعطف این طرح افزود: آفرودسواران می‌توانند برای بازپرداخت تسهیلات 500 میلیون تومانی، اقساط دو ساله یا 3 ساله را باتوجه به شرایط خود انتخاب کنند.
عسگری درخصوص زمان و نحوه تحویل پیکاپ کلوت اظهار داشت: موعد تحویل این طرح 30 روز کاری است و باتوجه به عدم تاخیر شرکت مکث موتور در تمامی طرح‌های پیشین و انجام به‌موقع تعهدات، آفرودسواران می‌توانند سفرهای خود با کلوت را پس از ثبت‌نام، برنامه‌ریزی کنند.
طبق اعلام سرپرست فروش مکث موتور، متقاضیان می‌توانند از روز یکشنبه مورخ 12/04/1401 با مراجعه به نمایندگان مکث موتور در سراسر کشور درخواست خود را به ثبت رسانده و نسبت به خرید پیکاپ کلوت اقدام نمایند.
کلوت پیکاپ دو دیفرانسیل شاسی مستقل که قلب تپینده آن پیشرانه 4/2 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی است و می‌تواند ۲۱۵ اسب‌بخار قدرت با بیشینه گشتاوری معادل ۳۲۰ نیوتن‌متر را گیربکس ۶ سرعته دستی انتقال ‌دهد. قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی، سیستم تعلیق کارآمد (جلو از نوع جناغی دوبل و در عقب از نوع فنر تخت)، محفظه بار عمیق مجهز به پوشش ضدخش، کنترل پایداری الکتریکی، تنظیم برقی صندلی راننده، کنترلگر‌‌‌های چندمنظوره فرمان و ورود بدون کلید از دیگر امکانات این خودروست.

 


نظرات