درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
ماشین کیلو چنده؟ ملت رو جسارتا خر فرض کردید؟
اینا میخوان واردات کنن از چین و روسیه و هند، و یه چندهزار دلارم اضافی میکشن روی قیمتش به بهانه تولید ملی و از اینجور زرت و پرت ها... آخرش یه ماشین آشغال کمونیستی رو به قیمت تویوتا ۲۰۲۲میکنن توی پاچه ملت. تازه صد جور وام و تسهیلات هم به بهانه ی تولید از دولت میگیرن که یعنی بازم از جیب ما. آخرش هم ناله میکنن میگن داریم ضرر میکنیم واسه تولید! کو تولید اصلا؟ واردات میکنن و فقط اسمش رو عوض میکنن. مثل ایرانخودرو،سایپا،بهمن خودرو و مدیران خودرو و کرمان و بقیه...
ماکارونی به قیمت ماشین؛ ماشین به کیفیت ماکارونی! کی به کیه؟ تاریکیه! وقتی باپستی پاستا را چندلا به خورد مردم دادی و داد ملّت در آمد امّا دولت ککش هم نگزید؛ خوب هر انگل/ وامپیر دیگری هم به فکر توسعۀ شیوههای کلّاشی میافتد. همهشان مثل همند؛ اینکه تعجب ندارد! امّا حالا که بحث ماشین شد جا دارد هر انسان باوجدانی بپرسد: چرا ماشین برقی با سقف خورشیدی که لنگهاش به جفت بسازبندازهای داخلی میارزد آنهم فقط با ٥ هزار $ از سایت علیبابا قابل خرید نباشد؟ متأسفانه فقط برای ایرانی. فرتی نگو «تحریم» که حالم از هرچی ساس و سالوسه بهم میخوره! چین اگر تابع تحریم بود که نفت ایران را نمیخرید. پس تحریم ظالمانۀ ملّت شریف ایران اسلامی و باجگیری گمرک غیرشرعی برای خوشخدمتی به مافیای خصولتی فقط گیرِ کاره نه چیز دیگر. بگذریم از ویراژ ماشین امریقائی صلیبدار در کوچه و بازار. و السلام علیٰ من اتبع الهدیٰ