1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش سایپا
  5. آغاز طرح فروش فوق العاده کوییک و کوییک R بدون قرعه کشی

آغاز طرح فروش فوق العاده کوییک و کوییک R بدون قرعه کشی

9 مرداد 1401
  • 0

فروش فوق العاده 2 محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت 11 صبح امروز یک‌‌شنبه 9 مردادماه آغاز شد.

 

فروش سایپا مرداد 01.JPG

گروه خودروسازی سایپا، از امروز فروش فوق العاده دو محصول کوییک با گیربکس معمولی و کوییک.آر با گیربکس معمولی با موعد تحویل 90 روزه را آغاز کرده است و این ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت محصولات از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ادامه خواهد داشت.

متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://sale.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرایند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت کنند.

سایپا اخیراً طی بخشنامه ای، از شروع طرح فروش فوق العاده خودروهای کوییک معمولی و کوییک R، بدون انجام قرعه کشی خبر داد. بنابراین متقاضيان شرکت در این طرح می توانند از امروز یکشنبه، ساعت 11 مورخ 9 مرداد ماه 1401 به وبسایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند. سایپا زمان تحویل محصولات را 90 روز کاری اعلام کرده است و ثبت نام تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد یافت.
شرایط بخشنامه در طرح فروش فوق العاده خودروهای كوييك و كوييك R، بدون قرعه کشی شامل شرایط مشخص شده در متن ذیل است:  

در این طرح، ثبت نام ها مشمول محدوديت كد ملی خواهد بود و هر كد ملی، تنها یک بار می تواند برای یک دستگاه خودرو ثبت نام کند. همچنین حداقل سن متقاضی برای خريد خودرو 18 سال بوده و متقاضیان ملزم به داشتن گواهينامه رانندگی خودرو، حداقل پايه سوم هستند. همچنین مانند سایر طرح های فروش برگزار شده اخیر، امكان صلح (خريد انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وكالتی وجود نداشته و غیر قانونی محسوب می شود. همچنین لازم است که متقاضیان طی 48 ماه گذشته، اقدامی نسبت به ثبت نام و صدور فاكتور خودرو نزد شركت های خودروساز نکرده باشند. در ضمن امكان ثبت نام برای متقاضيان خرید که دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) هستند، وجود ندارد.

  طبق اطلاعیه این شرکت، ظرفیت رنگ محصولات محدود بوده و در صورت تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام برای سایر رنگ ها امکان پذیر خواهد بود. کوییک معمولی با رنگ های سفید، مشکی متالیک، نقره ای متالیک، اطلسی متالیک و نوک مدادی متالیک و کوییک R با رنگ های سفیدمشکی، کرم‌مشکی، قرمزمشکی، نقره ای‌مشکی، سفیدقرمز و مشکی قرمز ارائه می شود.

 
منبع iranecar


نظرات