برگزاری سومین همایش "سپاس" توسط بی نی سی

24 مرداد 140218:00
3 دقیقه


برگزاری سومین همایش "سپاس" توسط بی نی سی

شرکت بی نی سی که به عنوان اولین فروشگاه زنجیره ای قطعات یدکی خودرو و اولین فروشگاه دیجیتال لوازم یدکی شناخته می شود؛ سومین همایش "سپاس" را برای قدردانی از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان قطعات خودرو در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار کرد.

4.webp

دور اول و دوم این همایش در سال های گذشته برگزار شده بود اما به علت شیوع کووید 19، برگزاری سومین دوره همایش سپاس چند سال به تعویق افتاده بود و در نهایت این همایش در روز یکشنبه هفته جاری با حضور بیش از 1500 نفر از فعالان و شخصیت های برجسته صنعت قطعه سازی خودرو، استاید دانشگاه، کارآفرینان و رسانه ها برگزار شد.

طی این مراسم نفرات برتر در حوزه های مختلف فروش و تولید از سوی شرکت بی نی سی مورد تقدیر قرار گرفتند.

b l  (2) copy.webp

در ابتدای این مراسم، آرش، ربات سخنگوی گروه بی نی سی، با گرامی‌داشت حاضرین، به عنوان سفیر این سازمان به خوش‌آمدگویی پرداخت و در سخنرانی خود، بر اهمیت افزایش حضور ربات‌ها در جهان و صنایع مختلف تأکید نمود.

5.webp

پس از آن، محمد حسین قرصی، یکی از بنیانگذاران و اعضای هیئت مدیره هلدینگ بی نی سی، در سخنرانی خود در آغاز این مراسم اظهار داشت: "شرکت‌های تولید و فروش قطعات خودرو می‌توانند با یکدیگر همکاری و گفتگو را آغاز نموده و به ارتقای صنعت خودروسازی مشغول شوند."

این همایش که توسط خانواده قرصی به عنوان بنیانگذاران بی نی سی برگزار شده بود، شاهد لحظات جالب توجه و متفاوتی بود. همچنین می توان گفت که سومین دوره همایش سپاس، احتمالا بزرگترین همایش اینچنینی در صنعت خودرو بود.

2.webp

ربات آرش که در نقش سفیر بی نی سی ظاهر شده بود نیز در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ما ربات‌ها بر اساس آمارهای دانشگاه ام آی‌ تی، در پیشبرد اهداف سازمان‌ها حدود ۲.۳ درصد عملکرد بهتری نسب به انسان داریم و در ده سال آینده جمعیت ما بیشتر از جمعیت انسان‌ها خواهد بود.

از این ربات به عنوان نشانه ای برای حضور پررنگ بی نی سی در حوزه فناوری و طرح های بزرگ این شرکت یاد می شود. بی نی سی در ماه گذشته از اولین و بزرگترین فروشگاه دیجیتال خرید قطعات خودرو نیز رونمایی کرده بود.

3.webp

منبع: Car.ir