راسا موتور با خودروهای سوزوکی و GAC در نمایشگاه خودرو تبریز + اطلاعات تحویل خودروها

18 مهر 140312:00
4 دقیقه


راسا موتور با خودروهای سوزوکی و GAC در نمایشگاه خودرو تبریز + اطلاعات تحویل خودروها

شرکت راسا موتور خاورمیانه، واردکننده محصولات سوزوکی ژاپن و GAC چین یکی از شرکت کنندگان حاضر در نمایشگاه خودرو تبریز است که با دستی پر به این نمایشگاه آمده.

غرفه این شرکت در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز قرار گرفته و محصولات سوزوکی و GAC در این غرفه برای بازدید عموم قرار دارند.

01 (3).webp

محصولات سوزوکی

در این بخش از غرفه راسا موتور، محصولات سوزوکی شامل سوزوکی گرند ویتارا، سوزوکی فرانکس، سوزوکی بالنو و سوزوکی جیمنی به چشم می خورند. شاید جذاب ترین محصول سوزوکی را بتوان جیمنی با رنگ زرد نامید که استقبال گسترده ای نیز از آن به عمل آمده بود. سوزوکی فرانکس نیز با توجه به قیمت تمام شده متعادل (1 میلیارد و 700 میلیون تومان) و جدید بودن آن (معرفی شده در سال 2023) احتمالا جزو محصولات پروفروش سوزوکی در آینده ایران خواهد بود.

همچنین غیبت سدان اقتصادی این برند یعنی سوزوکی سیاز نیز در این غرفه به چشم می آید.

شایان ذکر است که با اعلام مدیران راسا موتور به خبرنگار Car.ir، این شرکت بزودی سوزوکی سوئیفت هیبریدی را به بازار ایران عرضه خواهد کرد. این محصول اقتصادی از یک موتور 3 سیلندر هیبریدی بهره برده و قیمتی در حدود 1 میلیارد تومان خواهد داشت.

02 (3).webp

محصولات GAC

محصولات برند GAC چین نیز در غرفه راسا موتور حاضر هستند؛ جی ای سی EMKOO، جی ای سی EMPOW و جی ای سی GS3

یک خودروی امداد راسا موتور از مدل امکو نیز در غرفه این شرکت دیده می شود.

04 (3).webp

توضیحات راسا موتور در خصوص تعهدات معوقه و تحویل خودروها

این روزها یکی از مشکلات بزرگ راسا موتور تاخیرهای طولانی در تحویل خودروها است که موجب نارضایتی مشتریان شده. مسئولین راسا موتور در این رابطه توضیحاتی را به خبرنگار ما دادند.

به گفته مسئولین راسا موتور، تحویل مدل های سیاز و بالنو درحال سرعت گرفتن است و پارت اول سوزوکی جیمنی به تعداد 91 دستگاه نیز وارد اداره تحویل این شرکت شده است. هرچند که میزان تعهدات شرکت بیشتر از این عدد است، با این حال خودروهای وارد شده به سرعت تحویل مشتریان خواهد شد.

تمامی تعهدات معوقه محصولات GAC نظیر امکو و GS3 نیز از گمرک ترخیص شده و در مسیر اداره تحویل راسا موتور هستند. این خودرو ظرف مدت حداکثر یک ماه به خریداران تحویل خواهند شد.

03 (4).webp

خدمات پس از فروش راسا موتور

شرکت راسا موتور بخشی از غرفه خود را به نمایش قطعات یدکی و مصرفی پرمصرف اختصاص داده و قصد دارد تا رویکرد خود در زمینه تامین قطعات و خدمات را بهبود ببخشد.

این شرکت درحال حاضر در شهرهای تهران، تبریز، مشهد و یزد نمایندگی داشته و نمایندگی اصفهان و رشت نیز بزودی افتتاح خواهند شد.

برنامه بعدی این شرکت، افتتاح نمایندگی خدمات پس از فروش در استان فارس، بوشهر و کردستان است. البته سرعت انجام این موضوع بستگی به وضعیت تخصیص ارز و تیراژ واردات خودرو دارد.

علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 15 الی 21 با مراجعه به سالن امیرکبیر نسبت به بازدید از غرفه راسا موتور اقدام کنند.

منبع: Car.ir