گروه ایران روور با محصولات اشکودا و نیسان در نمایشگاه تبریز

18 مهر 140313:30
4 دقیقه


گروه ایران روور با محصولات اشکودا و نیسان در نمایشگاه تبریز

گروه صنعتی ایران روور یکی از شرکت های نمایشگاه خودرو تبریز است که با دو شرکت زیرمجموعه خود یعنی پارس ساتر هوشمند (واردکننده محصولات اشکودا) و آمیتیس خودرو (واردکننده محصولات نیسان) به این نمایشگاه آمده است.

علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 15 الی 21 با مراجعه به سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز از این غرفه بازدید کنند.

02.webp

محصولات اشکودا با پارس ساتر هوشمند

پارس ساتر هوشمند به عنوان زیرمجموعه ایران روور مدتی است که فرایند واردات و عرضه محصولات اشکودا به ایران را آغاز کرده است. این شرکت با دو خودرو یعنی اشکودا سوپرب و اشکودا کاروک به نمایشگاه تبریز آمده است.

اشکودا سوپرب نخستین محصول این شرکت است که در سامانه یکپارچه وارداتی ها عرضه شده و تاکنون 300 دستگاه از آن فروخته شده است. 600 دستگاه دیگر نیز در گمرک آماده ترخیص هستند و واردات این خودرو ادامه دار خواهد بود.

1200 copy.webp

با اعلام مسئولین پارس ساتر، اشکودا سوپرب های فروخته شده آماده تحویل هستند و تنها برای دریافت پلاک دچار مشکل شده اند. اما این مشکل تا حداکثر 10 روز آینده حل شده و خودروها به مشتریان تحویل خواهند شد.

اشکودا کاروک نیز دیگر محصول این شرکت است که بزودی به بازار ایران عرضه خواهد شد. نکته جالب درخصوص وارداتی های جدید اشکودا، اشتراکات فنی آن ها با محصولات فولکس واگن و همچنین جتا است که تامین قطعات یدکی این خودرو را تسهیل می کند.

01 (3).webp

آمیتیس خودرو با محصولات نیسان

آمیتیس خودرو دیگر زیرمجموعه گروه صنعتی ایران روور است که با تک محصول خود یعنی نیسان سیلفی به نمایشگاه تبریز آمده و در غرفه مشترکی با پارس ساتر محصول خود را به نمایش درآورده است.

مدیران آمیتیس خودرو نیسان سیلفی را چک سفید امضای بازار ایران می دانند و اعتقاد دارند که این محصول در آینده نزدیک به فروشی خیره کننده در بازار ایران خواهد رسید. به گفته ایشان، در صورت حل شدن مشکلات تخصیص ارز آمیتیس خودرو تا 6 ماه آینده 5000 دستگاه نیسان سیلفی را به کشور وارد می کند.

همچنین در صورت تحقق این وعده، آمیتیس خودرو سایر محصولات نیسان را نیز به سبد خود اضافه خواهد کرد.

شایان ذکر است که نیسان سیلفی آمیتیس خودرو فیس متفاوتی از سیلفی سایر شرکت ها داشته و شبیه به نیسان سنترا است.

04.webp

وضعیت خدمات پس از اشکودا و نیسان

شرکت ایران روور در حال گسترده سازی شبکه خدمات پس از فروش خود برای محصولات اشکودا و نیسان است.

در حال حاضر این شرکت 5 نمایندگی در شهرهای تهران، تبریز، شیراز، مشهد و آمل داشته و نمایندگی های جدیدی نیز بزودی افتتاح خواهند شد.

این شرکت همچنین ضمن بستن یک قرارداد همکاری با شرکت آنی سرویس، قصد دارد تا سرویس های دوره ای محصولات خود را به صورت "در محل" انجام دهد. شرکت آنی خودرو با یک دستگاه ون اینرودز در غرفه ایران روور حضور پیدا کرده بود.

ون های اینرودز این شرکت توسط ایران روور تجهیز شده و آماده خدمات رسانی به مشتریان خواهند بود. در صورتی که خودرویی نیاز به تعمیرات داشته باشد نیز به صورت رایگان به نمایندگی حمل خواهد شد.

01.webp

منبع: Car.ir