1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. به زودی هیوندای الانترا فیس لیفت می شود

به زودی هیوندای الانترا فیس لیفت می شود

17 اردیبهشت 1397
  • 0

نسل ششم هیوندای الانترا در ماه سپتامبر 2015 رونمایی شده بود. گفته می شود این خودرو ماه اوت 2018 در کره جنوبی فیس لیفت خواهد شد.

نسل ششم هیوندای الانترا در این به روز رسانی مجموعه ای از تغییرات را خواهد داشت. اصلاحات طراحی در قسمت جلوی این خودرو شامل جلوپنجره آبشاری نمادین جدید این برند به جای جلوپنجره شش ضلعی زاویه دار قبلی، اصلاحاتی در چراغ های جلو و جای جدید چراغ های راهنمای جلو روی سپر است که به کیا K3 مدل 2018 شباهت دارد.

 به زودی هیوندای الانترا فیس لیفت می شود

در قسمت پشت این خودرو نیز همچون کیا K3 مدل 2018، چراغ های راهنمای مجزای نصب شده روی سپر تعبیه خواهد شد. چراغ های راهنمای عقب کنونی در الانترا در چراغ های عقب تعبیه شده اند. در حالی که هیوندای معمولا در مدل های فیس لیفت خود قاب پلاک را از سپر به در صندوق عقب منتقل می کند، عکس این امر برای هیوندای الانترا جدید برنامه ریزی شده است. گفته می شود قاب پلاک این خودرو روی سپر آن تعبیه خواهد شد.

هیوندای الانترا با مجموعه ای از موتورهای بنزینی و دیزلی با ظرفیت های 1.4 تا 2.0 لیتر عرضه می شود. مدل فیس لیفت این خودرو به موتور بنزینی SmartStream G1.6 و SmartStream IVT مجهز خواهد شد که هر دو در کیا K3 مدل 2018 معرفی شده اند.

 به زودی هیوندای الانترا فیس لیفت می شود



نظرات