ورود
در آستانه رونمایی از نسل دهم مرسدس کلاس E در نمایشگاه اتومبیل دیترویت، یک ویدئوی جدید از مراحل توسعه و آزمون این خودرو پیش از عرضه نهایی منتشر شده است. سازندگان خودرو در شهر اشتوتگارت آلمان گفتهاند که این تست در مدت 48 ماه گذشته انجام شده و در این مدت، 1200 نمونه اولیه تولید و بهطور متوسط 12 میلیون کیلومتر در سختترین جادههای دنیا از دمای منهای 32 درجه در شرایط برفی گرفته تا گرمترین صحراهای روی زمین و حرارت 60 درجه سانتیگراد تست شده است.
مرسدس بنز، برخی از ویژگیهای این خودرو مانند ترمزگیری خودکار و تعویض مسیر یا لاین خودکار را به ترتیب 10 هزار و 5 هزار بار مورد آزمایش قرار داده است. تمام این تجربیات کسبشده توسط این کمپانی موجب خواهد شد تا سری جدید کلاس E، هم از نظر رسیدن به سر حد تکنولوژی و هم کمیت فروش تضمین شود.
اخیراً، مرسدس بنز شمار زیادی از تصاویر و جزئیات مربوط به تزئینات داخلی خودرو منتشر کرده است که نشان از شباهتهای آن با کلاسهای C و S داشت.
یکی از مهمترین قابلیتها، انتخاب دو نمایشگر 12.3 اینچی است که یکی از آنها جایگزین وسایل آنالوگ روی داشبورد میشود و دیگری بهعنوان نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی میباشد. درصورتیکه مشتری این آپشن را انتخاب نکند، نمایشگرهای آنالوگ در مدل پایه همچنان در دسترس خواهند بود و یک نمایشگر مرکزی 8.4 اینچی نیز بر روی داشبورد نصب میشود.
در بحث مربوط به زنجیره انتقال قدرت، معرفی موتور 6 سیلندر خطی برای سری جدید کلاسهای E مورد تأیید قرار گرفته است که میتوان در کنار این موتور احتراقی، موتور درونسوز چهار سیلندر دیزل و مدل هیبریدی را برای این کلاس انتخاب کرد. 1200 نفر مهندس تنها برای یک نتیجه کار میکنند: نسل جدید مرسدس کلاس E.