1. خانه
  2. خودرو‌ ها
  3. هایما
  4. S7
  5. توربو (1396-1403)

هایما s7 توربوشارژ

Haima S7 Turbo 1396-1403

تیپ ها
  • توقف تولید
  • توقف تولید
نمودار قیمت
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
شاسی بلند
1795 سی سی
بنزینی دارای توربو
4
اتوماتیک تیپ ترونیک
9.6 لیتر در 100 کیلومتر
بیشتر

معرفی خودروهایما s7 توربوشارژ

هایما S7 توربو، محبوب ترین و پرفروش ترین تیپ هایما S7 است که در صفحه اصلی این خودرو درباره آن توضیح دادیم.

این خودرو در واقع نسخه فیس لیفت 2013 هایما S7 است که در ایران توسط ایران خودرو مونتاژ و به بازار عرضه می شود. ایران خودرو در ابتدا اقدام به مونتاژ هایما اتوماتیک با موتور 2 لیتری تنفس طبیعی کرده بود اما پس از عدم استقبال بازار، نسخه فیس لیفت شده را با موتور توربو شارژ به بازار عرضه کرد.

 

 

  • طراحی ظاهری هایما S7 توربو شارژ

در مقایسه با خودرو های روز، هایما اس 7 توربو طراحی قدیمی، زمخت و دمده ای دارد که در بازار امروز به هیچ عنوان یارای رقابت با محصولات جدید را ندارد. البته ممکن است نزد خود فکر کنید که باید این خودرو را با رقبای هم دوره مقایسه کرد که باید گفت هایما S7 توربو حتی در مقابل رقبای هم دوره خود مانند جک S5 اتوماتیک و چری تیگو 5 نیز از لحاظ طراحی حرف چندانی برای گفتن ندارد. فرم اتوبوسی شکل خودرو، جلو پنجره و چراغ های جلو کوچک، خطوط بدنه قدیمی و چراغ های از مد افتاده عقب مواردی هستند که باعث شده اند هایما S7 توربو از لحاظ طراحی عقب تر از رقبای خود باشد.

موارد دیگری مانند دیده شدن منبع اگزوز و سیستم تعلیق نحیف خودرو از نمای عقب و سر اگزوز های کوچک فیک نیز نشان دهنده بی سلیقگی کمپانی سازنده هستند. البته ابعاد بزرگ خودرو باعث شده تا استایل آن به SUV ها شباهت بیشتری پیدا کرده و از کراس اور ها مقداری فاصله بگیرد که ممکن است برای برخی از خریداران خوشایند باشد.

اما در هر صورت، ظرافت های به کار رفته در طراحی رقبا، به هیچ عنوان در هایما اس 7 توربو یافت نمی شوند.

 

هایما s7 توربوشارژ.webp

 

  • کابین و فضای داخلی هایما اس 7 توربو شارژ

کابین هایما S7 توربو نیز از گزند طراحی زخمت و قدیمی دور نمانده و در اینجا نیز شاهد یک طراحی بسیار ساده هستیم که در آن کارایی به زیبایی ارجحیت داده شده است. البته اینجا یک مشکل بزرگ وجود دارد که حداقل در ظاهر خودرو به لحاظ فنی نمی توانستیم شاهدش باشیم؛ کیفیت متریال ضعیف!

در تمام نقاط کابین هایما S7 توربو از پلاستیک های نرم یا خشک با کیفیت نه چندان بالا استفاده شده که در برابر رقم پرداختی خریدار برای خودرو به هیچ عنوان احساس خوبی را منتقل نمی کنند. چرم دوزی های استفاده شده در صندلی ها و فرمان نیز چنگی به دل نزده و بسیار معمولی هستند. این موارد باعث شده تا شنیدن سر و صدای اتاق پس از گذشت مدتی از عمر خودرو طبیعی باشد که طبعا مورد پسند خریداران نیست.

بگذریم، فرمان 4 شاخه این خودرو نسبتا خوش دست است و روی آن کلید های کروز کنترل و اینترفیس قرار گرفته اند. در کنسول میانی داشبورد نیز یک صفحه نمایش 7 اینچی قرار گرفته و کلید های مربوط به تنظیمات آن کمی پایین تر به چشم می خورند.

سپس نوبت به پنل تهویه مطبوع اتوماتیک و دسته دنده می رسد. ترمز پارک خودرو از نوع دستی است، صندلی های جلو نیز ارگونومی خارق العاده ای ندارند و کاملا معمولی هستند. در ردیف عقب نیز فضای سر و پای مناسبی برای سرنشینان وجود دارد اما آن طور که از ابعاد خودرو انتظار می رفت، با دریایی از فضای پا مواجه نیستیم!

 

کابین هایما s7 توربو.webp

 

  • مشخصات فنی هایما S7 توربوشارژ

هایما اس 7 توربو از یک موتور 4 سیلندر 1.8 لیتری توربو شارژ بهره می برد که می تواند حداکثر 170 اسب بخار قدرت در 5500 دور در دقیقه و 230 نیوتون متر گشتاور در 4500 دور در دقیقه تولید کند. این نیروی تولید شده از طریق یک گیربکس اتوماتیک AT  به چرخ های جلو منتقل شده و هایما S7 توربو را در حدود 11 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر بر ساعت می رساند.

هایما S7 توربو در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و ترمز های دیسکی خنک شونده و در محور عقب از سیستم تعلیق مولتی لینک و ترمز های دیسکی بهره می برد. قابل ذکر است که ترمز های این خودرو مجهز به سیستم های ترمز ضد قفل (ABS) و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) نیز هستند.

مصرف سوخت هایما S7 توربو به طور میانگین در هر 100 کیلومتر پیمایش سیکل ترکیبی عددی در حدود 9.6 لیتر است که اقتصادی محسوب نشده اما با توجه به وزن 1545 کیلوگرمی خودرو قابل تحمل است و همچنان از جک S5 اتوماتیک کم مصرف تر تلقی می شود!

 

  • امکانات ایمنی و رفاهی هایما اس 7 توربو

از هایما S7 توربو هیچ تست تصادف معتبری در دسترس نیست، از طرفی این خودرو تنها 4 ایربگ برای راننده، سرنشین و جانبی های جلو دارد و خبری از ایربگ های پرده ای در این خودرو نیست.

این موارد باعث می شوند که قابل اطمینان بودن هایما S7 توربو در حوادث رانندگی تا حدودی زیر سوال برود مخصوصا با توجه به اینکه رقیب مستقیم این خودرو یعنی جک S5 اتوماتیک با دارا بودن 5 ستاره ایمنی از C-NCAP و داشتن ایربگ های پرده ای، ایمنی کم نقصی دارد.

البته قابل ذکر است که سیستم های کمک رانندگی هایما S7 توربو مانند سیستم کنترل پایداری ESP، سیستم کنترل کشش TCS و سیستم کمک حرکت در سربالایی HAC می توانند در جلوگیری از ایجاد حادثه و رانندگی ایمن تر موثر باشند.

امکانات هایما S7 توربو در سطح قابل قبولی قرار دارند و آپشن های کاربردی مناسبی در این خودرو قابل دسترسی است؛ شیشه بالابر های برقی، آینه های جانبی گرمکن دار با قابلیت تنظیم و تاشوندگی برقی، سانروف 2 حالته، آینه وسط الکتروکرومیک، سیستم ورود و خروج بدون کلید و استارت دکمه ای، سیستم مولتی مدیا با مانیتور 7 اینچی و کلید های کنترل از روی فرمان، دوربین 360 درجه، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک صندلی راننده برقی با قابلیت تنظیم در 8 جهت، گرمکن صندلی های جلو، کروز کنترل، شیشه های جانبی دودی، کامپیوتر سفری، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو از داخل، سنسور نور، سنسور باران و سنسور TPMS از جمله امکانات ارائه شده در این خودرو هستند.

 

  • رقبای هایما اس 7 توربو شارژ

در بازار امروز، جک S5 اتوماتیک و چری تیگو 5 به عنوان رقبای اصلی هایما S7 توربو شناخته می شوند. 

هایما S7 توربو شتاب گیری بسیار بهتری از تیگو 5 با موتور اتمسفریک دارد و در این زمینه پا به پای جک S5 حرکت می کند. از سوی دیگر گیربکس 6 دنده AT هایما با فاصله بهتر از گیربکس دو کلاچه جک عمل کرده و تجربه رانندگی بسیار بهتری را در اختیار راننده قرار می دهد. اما از سوی دیگر طراحی قدیمی و کابین نه چندان با کیفیت هایما کاملا قافله را به جک S5 اتوماتیک می بازد و حتی از لحاظ آپشن ها و ایمنی نیز حرف چندانی در برابر محصول کرمان موتور برای گفتن ندارد. در مجموع، اگر گیربکس DCT جک S5 اتوماتیک برای شما غیر قابل تحمل بوده و یا طراحی و جثه بزرگ S7 توربو رو دوست دارید، هایما انتخابی مناسب برای شماست.

گالری هایما s7 توربوشارژ

نظرات کاربران
  • پژمان صالح پور 22 آذر 1401 ساعت 05:28

    سلام۔چطور میتونم مثل ی ادم قرن ۲۲ی این شاهکار برادران عزیز چینی رو تهیه کنم بدون اینکه ۵۰ جا ثبت اسم وفامیل اطلاعات سه نسل قبل و۶۰ نوع تعهد که من ماشین ندارم (مگه اصلا به ادمی زاد میایم)و خلاصه هزاران کار بیهوده که خودتونم میدونین و با هاش این ملت بد بخت رو به جای رسوندین که هایمای چینی ها برامون بشه ی رویا که بعد از تحویل تازه بدویم دنبال رفع معائب این اثر جاودان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برادران شل کار داخلی۔الا برکت اللاه۔

  • مجتبی عباسی فرد 12 مرداد 1400 ساعت 12:45

    درود بر شما تو هایما s7 پلاس دکمهHSAو TCS کجاست؟ و اینکه GPS نیست رو خودرو

  • فریدون 22 شهریور 1399 ساعت 02:02

    سلام. دکمه آینه تاشو؛ سمت چپ فرمان کمی بالاتر از چای مدارک کنار دکمه تنظیم آینه بغل قرار داره. عکس آینه به شکل یک مستطیل سفید روی اونه.

اضافه کردن نظر

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ایران
  • نام خودرو هایما s7 توربوشارژ
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده ایران خودرو

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه شاسی بلند
  • کلاس اتومبیل J Segment
  • وزن 1545 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان 5
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 235/65R17
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 235/65R17

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 1795 سی سی
  • نوع موتور بنزینی دارای توربو
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 170 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 230 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 94.7 اسب بخار بر لیتر
  • ظرفیت باک 61 لیتر بنزین
  • روغن مناسب برای خودرو 10w40 SL
  • روغن مناسب برای خودرو 2 10w40 SM

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
  • تعداد دنده (جلو) 6
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز سیستم ترمز ضدقفل ABS، سیستم توزیع متعادل نیروی ترمزEBD، سیستم کنترل پایداری الکتریکی ESP، سیستم کمکی حرکت در سربالایی HSA و سیستم کنترل کشش TCS
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان

  • تعلیق جلو سیستم مستقل مک فرسون
  • تعلیق عقب سیستم مالتی لینک مستقل
  • نوع سیستم فرمان قدرت کمکی الکتریکی

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت
  • مصرف سوخت ترکیبی 9.6 لیتر در 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 5

محدوده گارانتی

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) راننده، سرنشین جلو مجموعاً 2 عدد
  • سیستم های پایداری و کمک راننده سامانه پایداری الکترونیکی (ESP)، ترمز ضدقفل (ABS+ EBD)، سامانه کمک ترمز (BAS) ، سیستم کنترل کشش (TCS)
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی سنسور دنده عقب،دوربین دیده عقب ، قفل خودکار حساس به سرعت، قفل کودک درب های عقب، بازشدن خودکار درب ها در هنگام تصادف، ایموبلایزر، سامانه کنترل بادلاستیک ، چراغ ترمز سوم بالا / سیستم ضد سرقت (ایموبلایزر)، سیستم استاپ / استارت موتور
  • سیستم فرمان و هدایت پذیری برقی با امکان تنظیم ستون فرمان در 2 جهت
  • سیستمهای تهویه مطبوع اتوماتیک
  • سیستم صوتی و تصویری رادیو پخش سی دی ، نمایشگرلمسی 7 اینچی با GPS و پورت USB/AUX/SD
  • سیستمهای مولتی مدیا مانیتور مالتی مدیا تصویری لمسی 7 اینچی
  • سیستم صندلیهای جلو صندلی راننده 8 حرکته برقی گرمکن دار و صندلی شاگرد 4 حرکته دستی، دارای روکش چرمی با تریم دو رنگ
  • سیستم صندلیهای عقب دارای استراحتگاه دست، قابلیت تا شوندگی 60/40 و اضافه کردن فضای صندوق
  • سیستم آیینه ها آینه وسط ضد نور با قابلیت نمایش فاصله عقب تا مانع - آیینه های جانبی راهنمادار و گرمکن دار
  • سیستم شیشه ها شیشه بالابر برقی جلو وعقب
  • سیستم های سقف سانروف برقی دو حالته
  • سیستم روشنایی جلو چراغ های جلو هالوژن، چراغ مه شکن جلو، چراغ روز
  • سنسورهای پیش فعال TPMS (سامانه کنترل باد لاستیک)
  • سیستم های کمک رانندگی کروز کنترل
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
نظر خود را بیان کنید
  • پژمان صالح پور پژمان صالح پور (22 آذر 1401 ساعت 05:28)

    سلام۔چطور میتونم مثل ی ادم قرن ۲۲ی این شاهکار برادران عزیز چینی رو تهیه کنم بدون اینکه ۵۰ جا ثبت اسم وفامیل اطلاعات سه نسل قبل و۶۰ نوع تعهد که من ماشین ندارم (مگه اصلا به ادمی زاد میایم)و خلاصه هزاران کار بیهوده که خودتونم میدونین و با هاش این ملت بد بخت رو به جای رسوندین که هایمای چینی ها برامون بشه ی رویا که بعد از تحویل تازه بدویم دنبال رفع معائب این اثر جاودان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برادران شل کار داخلی۔الا برکت اللاه۔

  • مجتبی عباسی فرد مجتبی عباسی فرد (12 مرداد 1400 ساعت 12:45)

    درود بر شما تو هایما s7 پلاس دکمهHSAو TCS کجاست؟ و اینکه GPS نیست رو خودرو

  • فریدون فریدون (22 شهریور 1399 ساعت 02:02)

    سلام. دکمه آینه تاشو؛ سمت چپ فرمان کمی بالاتر از چای مدارک کنار دکمه تنظیم آینه بغل قرار داره. عکس آینه به شکل یک مستطیل سفید روی اونه.

  • حمیدرضا حمیدرضا (2 خرداد 1399 ساعت 11:52)

    سلام در قم هم نمایندگیی هایما دارید قیمت هایماs7توربو چند هست بعد قسطی هم میشه پرداخت کرد لطفان راهنمایی کنید

  • علیرضا علیرضا (2 اسفند 1398 ساعت 11:30)

    توی دفترچه نوشته آینه بغل تاشو برقی، هیچ توضیحی نداده
    کسی میدونه دکمش کجاست؟

    حسینعلی عسکری حسینعلی عسکری (25 خرداد 1399 ساعت 12:08)

    سمت راننده هست جلوی شیشه بالابرها

  • وحید وحید (17 دی 1398 ساعت 13:44)

    مصرف سوخت هایما اس 7 داخل شهر چطوریه؟ترکیبی شو زدن 9.4 یعنی با این حساب داخل شهر صدی 14 یا 15 میسوزونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    علی بوستان علی بوستان (4 مرداد 1399 ساعت 21:13)

    وحید خان مصرف شهریش صدی یازده میسوزنه . از پژو‌405 کمتر

  • Amir Amir (3 دی 1398 ساعت 15:59)

    سلام با وجود نبود بنزین سوپر و پایین بودن اکتان بنزین معمولی آیا موتور هایما دچار حالت ناک میشود

    ساعی ساعی (17 بهمن 1398 ساعت 17:27)

    سلام. هیچ مشکلی با بنزین معمولی ایران نخواهید داشت.

  • محمد محمد (1 مهر 1398 ساعت 18:33)

    با این وضعی که در زمینه خودرو سازی داریم باید به این چینی ها عادت کنیم چون وزیر میگه رنو و پژو در ایران دیگر جایی ندارند.یعنی خودروی با کیفیت تعطیل.

  • علی محمدی علی محمدی (21 خرداد 1398 ساعت 09:52)

    سلام با مردم شوخی میکنید قیمتهای خودرو چینی وخارجی که اصلا هیچ تغییری نکرده با توجه به کاهش دلار دستهایی در پشت پرده خودرو است که باید ان دستها را زبین برد که متاسفانه هیچ قدرت حکومتی توان ان را ندارد......تا این تاریخ

    علی بوستان علی بوستان (4 مرداد 1399 ساعت 21:54)

    اون دستا که میگین دستای منه . اگه تونستی منو پیدا کنی بهت جایزه میدم .
    آخه توی ایران کدوم دست پنهانی میتونه اینهمه مشکل درست کنه و مشخص نباشه ؟ ولی اون دستای پنهان که کاملن هم مشخصه و ظاهرن پنهانه انقدر تنومند هست که با هیچ گیوتینی قطع نشه و تجربه نشون داده دستهای مشکلساز بدلهای زیادی داره و هر دفعه اشتباهی بدلش قطع شده و صاحب دستهای مشکساز چند تا بدل جدید جایگزین کرده.پس دوست عزیز شما بهتره به فکر تولید چیزی باشی که بتونی در ایران با قیمت بالایی بفروشی تا بتونی زیر بار فششار مشکللات کمر دوتا نکنی یعنی خم نشی. دستهای مشکلساز جلوی چشم هممون مشکل میسازه ولی نمیتونیم ثابت کنیم . یاد فیلمای ایتالیایی افتادم. سربلندی ایرانی باعث افتخار منه

  • هوتن هوتن (20 خرداد 1398 ساعت 01:55)

    خخخخخخ
    خب عزیزم شاسی بلند سوار نبودی که نمیدونی شاسی بلند چیه.
    هایما خوبه؟ اوکی. دیگه نمیخواد انقدر خودتو بکشی و به کسی توصیه کنی.
    فراموش نشه که ما ایرونی ها اگر یه چیز خوب و ارزون بهمون بدن برای خاص موندنش تو دست خودمون به دیگرون سفارش و توصیه نمیکنیم.
    موفق باشید

    عادل عادل (9 تیر 1398 ساعت 13:53)

    هر ماشینی رو باید نسبت به قیمت خودش بسنجی . به خصوص در ایران که با پول بنز مدل روز ، بهت پراید میدن !!!
    ممکنه هایما و جک یا هر کراس اور تک دیفرانسیل چینی برای یکی شاسی بلند نباشه ، و مثلا سانتافه و سورنتو رو خوب حساب کنه اما یکی دیگه هم میاد و کره ایها رو در برابر ژاپنیها مسخره میکنه . ژاپنیها هم قطعا در مقابل ب ام و ، یک آشغال به حساب میان !!!
    پس اگر قرار به مسخره کردن باشه دست بالای دست بسیاره و حتما باید یک ماشین بیست میلیاردی داشته باشی تا کسی مسخره ت نکنه !!!
    تو ایران که کسی جیپ گرند چروکی SRT نداره که مدعی بشه شاسی بلند واقعی سوار شده ، اینجا نهایتا یک پرادو میشه بهترین شاسی بلند ، که در دنیا به عنوان آشغال هم حساب نمیشه !!!

    علیرضا علیرضا (8 آبان 1398 ساعت 22:13)

    تحلیلی بسیار عالی. من نمیدونم چرا بعضی افراد رو ماشینهای کره ای یا ژاپنی حس ناموسی دارن. آقا هرکسی اختیار خودش و جیبش و سلیقه ی خودش رو داره.

  • امیر امیر (17 اردیبهشت 1398 ساعت 11:49)

    با سلام، بنده از اسفند ۹۶ یه توربوشو دارم استفاده میکنم، و با اینکه واقعا رانندگی بی رحم و خشنی دارم کاملا ازش راضیم، به قیمتش و امکانات و کیفیتش نسبت به کره ای های قیمت فضایی خیلی ارزش داره.

    اوس احمد اوس احمد (12 شهریور 1403 ساعت 12:03)

    خشن کی بودی تووووو????

  • رضا رضا (14 دی 1397 ساعت 08:34)

    سلام... 194 میلیون قیمت کارخانه خیلی بالا هست واسه این خودرو و احتمالا با عث بشه نتواند در بازار رقابتی موفق باشه

    فرزاد فرزاد (3 تیر 1399 ساعت 15:11)

    ۱۹۴ تومن سال ۹۷ الان شد سال ۹۹ فک کنم حدود قیمتش روی ۴۰۰تا۴۸۰ تومن باشه تفاوت را احساس کنین . تو کل دنیا ماشبن یه وسیله مصرفیه که سال به سال قیمتش میوفته و خودرو سازانی مثل بنز و بی ام و دارن اقساط ۱۰ ساله بدون سود ماشین میدن .
    تو ایران نه تنها به عنوان سرمایه گذاریه بلکه برایدو اول پولشو میگیرن کامل خدا تومن بعد ۶ ماه بعد بهت تحویل میدن ????????????????
    ۶ ماه بعدش میتونی ۹۰ میلیون بفروشیش ...
    کشور اسلامی داریم . بانکای دنیا پولبزاری توشوشن ازت پول میگیرن بابت نگهداری پولت بانک های ایران بهت سود میدن بعد میگن ربا خاریو داستان . به خدا اون خارجیای کافر از ما دین دارای عالی بهترن ... والا

    علی علی (22 شهریور 1400 ساعت 15:52)

    الانم که شهریور 1400 هست قیمت در ایران خودرو 640 م تومان هست ، اینم همون آنچان رونق اقتصادی بود که بعضیا قولش رو داده بودند که ظاهراً برعکس عمل کردند...

    اوس احمد اوس احمد (12 شهریور 1403 ساعت 12:05)

    آخیییی که نیستی ببینی شده ۱ و ۶۰۰ میلیارد...

    مطمینم سال دیگه یکی دیگه میاد می‌نویسه کجایی که شده ۳ میلیارد ????????????

  • مهدي مهدي (6 دی 1397 ساعت 18:57)

    بنده براي خانومم يه حواله هايما اس ٧ توربو خريدم ولي براي خودم متاسفم كه*******سرمون كلاه گذاشت چند روز قبل ٩٠ ميليون گذاشت نميدونم مگه يه شبه اين مبلغ كه تقريبا ١٠٠ درصد اومده روش ، بابا شما **** نداريد؟ ميدونم كه نه ، گناه خودمونه كه اعتماد ميكنيم به اينا

  • Armin Armin (1 آذر 1397 ساعت 08:30)

    این ماشین هم از لحاظ قیمت
    هم از لحاظ پشتوانه
    هم از لحاظ امکانات. واقعا عالیه

  • جعفر جعفر (19 آبان 1397 ساعت 21:04)

    من یک ساله این ماشبن توربو رو دارم.هیچ نوع تعصبی هم رو ماشین ندارم.اما بنظرم بسیار عالیه.نسبت به همه ماشین های دیگر چینی وداخلی میارزه.ا گرکسی سوالی داشت میتونم خدمتشون توضیح بدم

  • حسین حسین (2 آبان 1397 ساعت 18:08)

    آیا سیستم کروز کنترل برای هیچ یک از مدلهای های ما پیش بینی شده است ؟

    جعفر جعفر (19 آبان 1397 ساعت 20:59)

    کروز که دارد

    ساعی ساعی (17 بهمن 1398 ساعت 17:24)

    کروز داره، خیلی هم خوب. اونی که کروز نداره، جک s5 هست، (باورتون میشه 330 م بدی به ماشین، بری تو جاده، تمام مدت پاهات رو پدال باشه چون جک S5 کروز نداره!!!)

  • پوریا پوریا (16 مهر 1397 ساعت 18:30)

    دوستان من الان یکسال هستش مدل توربو شو دارم اگه مصرف سوخت ۹ رو و با قیمت تقریبا بالا ی وسایل جانبیشو در نظر نگیریم بسیار بسیار عالیه اگر واقعا میخاید ماشین هایما توربو بخرید بی خود وقت خودتون رو تو نظرات تلف نکنید چون پشیمون میکنن مردمو هر جا که بری برای هر ماشین نظرات بد مینویسن شما کار خودتونو انجام بدید یا علی.

    وحید وحید (2 آذر 1397 ساعت 02:23)

    خوب یعنی بخرم؟

  • کریمی کریمی (31 شهریور 1397 ساعت 23:26)

    سلام.عزیزان هایما اس7 توربو مصرف بنزین رو چطوری نشون میده؟

    امین امین (30 مهر 1397 ساعت 20:12)

    دکمه اینفو روی فرمون رو چند بار میزنی تا اطلاعات مصرف سوخت بیاد

  • سعید سعید (25 شهریور 1397 ساعت 11:50)

    سلام تمام ماشین های دارای keyless باید ابتدا اول پارا روی ترمز گذاشته شود تا ماشین روشن شود یا بدون فشردن ترمز دکمه رو فشار بدی روشن میشه سورنتو و هایما ۲۰۱۷ و۹۷ این طوری به خاطر مسائل ایمنی

  • کریمی کریمی (5 شهریور 1397 ساعت 00:31)

    سلام.عزیزان هایما اس7 توربو.دکمه های سیستم کشش-پایداری و غیره کجاش هست؟