1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. هدفگذاری ایران خودرو خراسان برای تولید 40 هزار هایما در 1401

هدفگذاری ایران خودرو خراسان برای تولید 40 هزار هایما در 1401

31 خرداد 1401
  • 1

مدیرعامل ایران خودرو خراسان اعلام کرد که این شرکت قصد دارد در سال 1401، ۱۵۷ هزار دستگاه خودرو تولید کند که از این تعداد ۵۰هزار دستگاه به خودروهای شاسی بلند هایما S۷ و S۵ و دو محصول جدید ۸S و ۷X اختصاص می یابد.

بیژن زاهدی‌فرد گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف سال جاری گروه صنعتی ایران خودرو، روند افزایش تیراژ همراه با ارتقای کیفیت محصولات در شرکت ایران خودرو خراسان از ابتدای خردادماه آغاز شده است.به گفته وی از ابتدای خرداد ماه تولید خودروهای ناقص متوقف شده و هیچ خودروی کسری دار در این شرکت تولید نمی شود.

وی افزود: گروه صنعتی ایران خودرو در جهت محقق شدن دو رویکرد افزایش تیراژ و ارتقای کیفیت محصولات اقدام به اجرای این برنامه می کند و برهمین اساس، تیراژ تولید از ابتدای امسال تا روزهای پایانی خردادماه نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد 10 درصدی داشته است.
زاهدی‌فرد افزود: در هفته ابتدایی خردادماه در راستای افزایش ظرفیت تولید، جذب بیش از 140 نفر نیروی کار جدید متناسب با افزایش ظرفیت تولید در برنامه‌های سال جاری شرکت قرار گرفته است.

مدیرعامل ایران خودرو خراسان در رابطه با بهبود کیفیت محصولات اظهار کرد که طرح جامع تحول کیفیت که براساس راهبرد کلان گروه صنعتی ایران‌خودرو در قالب کتابچه برنامه‌های بهبود کیفیت تدوین شده، در دستور کار شرکت ایران خودرو خراسان قرار گرفته است.

 
منبع ایکوپرس


نظرات

  • مژگان مژگان (1 تیر 1401 ساعت 13:20)

    یعنی تحریم برداشته شده اگه میتوانند چرا خودروهای ناقص را تکمیل میکنند قطعات موجود ؟