1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی تویوتا GT86 Orange Edition

معرفی تویوتا GT86 Orange Edition

31 اردیبهشت 1396
  • 0

تویوتا با GT86 Orange Edition سری جدید Club Sport را معرفی می کند

 معرفی  تویوتا GT86 Orange Edition

GT86 اولین سری Special Edition تویوتا با آرم Club Sport خواهد بود.

تویوتا مدل جدید GT86 limited edition را رونمایی کرده است. این اتومبیل اولین مدلSpecial Edition است که به عنوان Club Sport شناخته می شود. عنوان مدل جدید GT86 Orange Edition است. طراحی بیرونی این مدل از جزئیات چشمگیری برخوردار است و همچنین شاهد تزئینات داخلی جدید و تجهیزات سطح بالایی هستیم.

جای تعجب نیست که می بینیم GT86 Orange Edition با رنگ نارنجی خاصی پوشیده شده است. نام این رنگ Solar Orange است و به خاطر استفاده از 3 لایه رنگ جداگانه به آن اطلاق شده است.

 معرفی  تویوتا GT86 Orange Edition

در کنار این رنگ نارنجی خاص، برخی از قسمت های بیرونی مشکی رنگ هستند؛ لبه اسپویلر عقب، آینه بغل ها و رینگ های 17 اینچی آلیاژی آن به رنگ مشکی دیده می شوند.

در قسمت کابین، صندلی ها روکش چرم و آلکانترا (نوعی ماده فیبرمانند) مشکی دارند که با نخ های نارنجی دوخته شده اند. صفحه نمایش Touch 2 تویوتا به همراه DAB و Bluetooth، صندلی های دارای گرمکن و پدال های اسپرت آلومینیوم هم جزء پکیج آن به حساب می آیند.

 معرفی  تویوتا GT86 Orange Edition

در زیر کاپوت، موتور 2 لیتری تخت 4 سیلندر با قدرت 197 اسب بخار قرار دارد. در حال حاضر، مدل جدید Club Series GT86 Orange Edition در بریتانیا قابل خرید است. قیمت ها از 28.800 پوند (حدود 140 میلیون تومان) برای سیستم تعویض دنده 6 سرعته دستی و 30.270 پوند برای مدل اتوماتیک شروع می شوند



نظرات