درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
صرفنظر از جایگاه ایران و چین و غیر منطقی بودن قیمت خودروها در ایران در مقایسه با ماشینهای هم کلاس خودش به عنوان مالک باید بگم تیگو۷ از لحاظ کیفیت سواری و کابین در سطح بسیار بالایی قرار داره و اگر لوگوی یک برند چینی را نداشت میتونست قیمت دو برابری مثل توسان ۲۸۰ میلیونی یا اسپوزتیج ۳۱۵ میلیونی را تجربه کنه! افرادی که در مورد این ماشین نظر میدن اکثرا تجربه استفاده از خودرو را نداشته و فقط روی خصومت با چین یا تجربه روی ماشینهای لول پایین چین نظر میدن که صحیح نیست.
کی میگه ماشینه چینی خوبه هرکی میگه داره خودشو دلداری میده انصافا آدم روش نمیشه بگه ماشینم چینیه!خیلی آشغالن حیفه پول بدی چینی بخری!برادریکم فکر کنی سرت کلاه نمیره.
ورود محصولات چینی به کشور بیشتر از آنکه نماد سخت کوشی چشم بادامی ها باشد، نشان از کمبود نبوغ و غیرت در خودروساز وطنی است. چرا که پس از نزدیک به نیم قرن شروع خودروسازی در کشور، غولهای پفکی خودروساز ما به مونتاژ محصولات درجه سه چینی افتخار میکنند.
آری ، تیگو و دیگر محصولات چینی واقعا پیشرفت کرده اند اینگونه میشود که چینی ها با پول ملت ما و در خیابانهای شهرهایمان خودروهای خود را تست میکنند.
تیگو ۷ نمادی از تنبلی و خواب آلودگی ما ایرانیها!
اگر واردات اسپورتیج و توسان بدست افراد معمولی باز ازاد بشه قیمتشون 150 میلیون میشه دوباره چون اتاق جدیدشون تغییر محسوسی از نظر قیمت نداشتن پس این چری هم با توجه ب تولید داخل زیر90 م باید باشه چقدر بدبخت شدیم ک چینی ها هم برای ما ناز میکنن
چری با تیگو۷ با قیمت 140 میلیون مفهوم شکست مطلق را اثبات خواهد کرد