1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. قیمت رنو کوئید در برزیل اعلام شد

قیمت رنو کوئید در برزیل اعلام شد

9 خرداد 1396
  • 2

گزارش شده است که قیمت رنو کوئید برای بازار برزیل از 9199 دلار شرع می شود که به طور قابل توجهی کم تر از رقبای این خودرو یعنی فیات Mobi و فولکس واگن آپ است.

 قیمت رنو کوئید در برزیل اعلام شد

رنوی برزیل پیش فروش این خودرو را از 15 ژوئن آغاز خواهد کرد که در پنج نسخه Urban، Life، Iconic، Zen و Intense ارائه می شود.

کوئید مخصوص برزیل در مقایسه با مدل فروخته شده در هند از رینگ های آلیاژی فلزی اسلحه 14 اینچی، برف پاک کن و مه شکن عقب و قاب آینه های کناری هم رنگ بدنه بهره می برد. کابین این خودرو دارای کنسول وسط بازطراحی شده با دکمه های شیشه ها، قفل در و مه شکن عقب در زیر نمایشگر 7 اینچی MEDIANAV است. این خودرو هم چنین از پانل تجهیزات نوین با سرعت سنج آنالوگ و شمارشگرهای کیلومتر شمار و نمایشگر چندرسانه ای دیجیتال بهره می برد.

یکی دیگر از ویژگی های متفاوت این خودرو با نسخه هندی آن، تجهیزات ایمنی است. رنو کوئید در برزیل به خاطر مقاوم سازی ساختاری و بهره گیری بیش تر از استیل مقاوم، 140 کیلوگرم سنگین تر شده است. کوئید مخصوص برزیل به صورت استاندارد به قفل صندلی کودک ISOFIX، چهار کیسه هوا و ABS مجهز شده که به خریداران در مورد ایمنی خودرو اطمینان می دهد و کمک می کند کوئید در برزیل امتیاز بهتری در تست های تصادف کسب کند.

 قیمت رنو کوئید در برزیل اعلام شد

ابعاد این خودرو تا حدودی شبیه به نسخه مخصوص هند آن خواهد بود که شامل طول 3679 میلی متر، عرض 1579 میلی متر، ارتفاع 1513 میلی متر و فاصله بین دو محور 2422 میلی متر است. نیروی کوئید از موتور سازگار با سوخت 1.0 لیتری سه سیلندر با قدرت های 79 و 82 اسب بخار و گشتاورهای 10.2 و 10.5 کیلوگرم متر تامین می شود که به گیربکس دستی پنج سرعته یا AMT پنج سرعته متصل است.

منبع : خبر خودرو



نظرات

  • رضا رضا (19 تیر 1396 ساعت 13:47)

    اگر همین ماشین توی ایران تولید بشه از همه وسایلش که می زنند هیچ قیمتش افزایش پیدا می کنند چون همه سهم خواه میشن و انواع تعرفه ها بهش اضافه میشه اینجا چون مهد دلیران است

  • یه شهروند یه شهروند (9 خرداد 1396 ساعت 20:35)

    البته تا دیروز مینوشتن که قیمت کویید تو هند حدود 4هزار دلار وتوبرزیل حدود 6هزار دلار هست ما که پول نداریم بریم هند یا برزیل قیمت بگیریم ولی اینو میدونم که دارن حرفشونو میخورن چون تا چند وقت دیگه تو ایران میخاد تولید بشه به مردم بدن 40ملیون