1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی برترین خودروهای شهری وخانوادگی 2017

معرفی برترین خودروهای شهری وخانوادگی 2017

24 تیر 1396
  • 0

بهترین اتومبیل های جدید برای خرید کدام اند؟ با برگزیدگان Auto Express در سال 2017 آشنا می شوید...


معرفی برترین خودروهای شهری وخانوادگی 2017

پیشرفت بی وقفه در بازار اتومبیل های جدید طی سال گذشته همچنان ادامه داشته است و تولیدکنندگان با هجم زیاد متقاضیان در کلاس های مختلف مواجه بوده اند. از اتومبیل های شهری گرفته تا سوپراتومبیل ها، دنیای خودرو در حال تغییر است؛ این در حالی است که تکنولوژی، هر روز بیشتر در این صنعت راه پیدا می کند.
هیچ زمانی مانند الان برای خرید یک اتومبیل جدید مناسب نبوده است، اما Auto Express می داند که این یک تصمیم ساده نیست. به همین خاطر تیم باتجربه آن ها هر اتومبیل موجود را به تنهایی و بادقت مورد بررسی قرار داده تا بهترین گزینه را برای خریداران پیدا کنند.

این مراسم اختصاصی در Hilton Bankside لندن با پوشش زنده در شبکه های اجتماعی برگزار گردید. این فهرست با توجه به پیشرفت های اخیر در دنیای اتومبیل ها، بیش از چندصد آزمایش جاده و ارزیابی مشکلات مصرف کنندگان تهیه شده است. با این که امسال انتخاب برندگان بسیار مشکل بود اما فکر می کنیم که بهترین ها را مشخص کرده ایم.

2016 تا 2017: 12 ماه با اتومبیل ها

طی 12 ماه گذشته، تولیدکنندگان با سیستم های جدید الکتریکی و هیبرید و همچنین موتورهای بنزینی و دیزل با کارایی بالاتر، با چالش های آلودگی هوا مقابله کرده اند. گسترش بازار SUV ها با ورود بیشتر شرکت ها به این حوزه با عرضه کراس اوورهای کامپکت تا شاسی بلندهای لوکس همچنان ادامه دارد. سیستم های رانندگی خودکار نیز به منظور راحتی و امنیت بیشتر به رشد خود ادامه داده اند. البته هیجان رانندگی هنوز فراموش نشده است. با اتومبیل هایی مواجه هستیم که با طراحی فوق العاده، عملکرد و هندلینگ خود قلب ما را تسخیر می کنند. قدرت و سرعت نیز با آزمایش ها و رکوردهای شکسته شده در پیست نشان از پیشرفت دارد. مختصر بگوییم، زمان خوبی برای خرید و علاقه مندی به اتومبیل ها است.

کامپکت خانوادگی 2017: فولکس واگن گلف

معرفی برترین خودروهای شهری وخانوادگی 2017

فولکس واگن گلف به عنوان اتومبیل کامپکت خانوادگی سال 2017 انتخاب شده است. در این کلاس اشکودا اوکتاویا و واکسهال آسترا هم انتخاب های مناسبی به شمار می روند.

گلف با کنار زدن واکسهال آسترا و سئات لئون به بازار بازگشته است. این فولکس واگن به روزرسانی شده راه خود را به سوی رتبه اول این کلاس پیدا کرده است. این موفقیت به خاطر یک تغییر بزرگ نبوده، بلکه حاصل چندین تغییر کوچک بوده است. در این مدل ضعف های گلف قبلی برطرف شده است. موتورها ارتقا پیدا کرده اند، سیستم اطلاعات-سرگرمی جدید موجود است و تزئینات داخلی مورد بازبینی قرار گرفته اند. علاوه بر این ها ایمنی نیز بهبود پیدا کرده است.

البته هسته اصلی اتومبیل بدون تغییر باقی مانده است و راحتی و نرمی را به شما ارائه می کند. با فضای کافی برای اکثر خانواده ها به علاوه قابلیت های دیگر، گلف یک اتومبیل کارآمد به شمار می آید.

فولکس واگن تغییر زیادی در طراحی اعمال نکرده است و شما یک هاچبک جذاب با جزئیات ظریف برای هر محیطی در اختیار خواهید داشت. داخل کابین هم مواد مرغوب و طراحی منطقی به چشم می خورد که در آن کاملاً احساس راحتی می کنید. نکته قابل توجه، سیستم اطلاعات-سرگرمی جدید 8 اینچی با گرافیک بالا، منوهای قابل درک و اتصالات تلفن همراه می باشد.

انتخاب ما مدل 1 لیتری 3 سیلندر بنزینی با 108 اسب بخار قدرت است. نرم و راحت است و در هر 100 کیلومتر، 3.9 لیتر سوخت مصرف می کند.

معرفی برترین خودروهای شهری وخانوادگی 2017

اگر این مدل برای شما کافی نیست، نگران نباشید. چرا که گلف برای هر سلیقه و بودجه ای پیشنهادی دارد. دوستداران طبیعت می توانند مدل تمام الکتریک e-Golf یا مدل هیبرید GTR را انتخاب کنند. دوستداران هیجان هم می توانند مدل های GTI یا R را در نظر داشته باشند.

با بیش از 40 سال سابقه حضور در دنیای اتومبیل ها، گلف همچنان در صدر هاچبک های خانوادگی قرار دارد. مدل برگزیده: فولکس واگن گلف 1 لیتر، TSI SE، 5 در، حدود 20 هزار پوند (حدود 96 میلیون تومان) با گلف، سادگی بهترین انتخاب است. بنابراین اگر نهایت عملکرد را نمی خواهید، مدل های SE Nav تمامی امکانات اولیه را دارند. کروزکنترل انطباق پذیر، نویگیشن ماهواره ای، سیستم اطلاعات-سرگرمی و سیستم های ایمنی که به همراه موتور 1 لیتری، سرعت و کارایی را در کنار هم ارائه می دهند.

اشکودا اوکتاویا

معرفی برترین خودروهای شهری وخانوادگی 2017

اوکتاویا از قطعاتی مشابه گلف بهره می برد و از نظر کارایی، انتخاب خوبی است. تجهیزات مشابه گلف را ندارد، اما قیمت و فضای مناسب، مشتریان را برای خرید اشکودا ترغیب می کند.

واکسهال آسترا

معرفی برترین خودروهای شهری وخانوادگی 2017

این برنده سال قبل به رده پایین تر سقوط کرده است، اما همچنان به عنوان یک هاچبک متقاعدکننده به شمار می آید. در زمینه سواری و هندلینگ رقبای اندکی دارد. سرویس OnStar واکسهال و اینترنت 4G در این کلاس کاملاً منحصر به فرد هستند.

اتومبیل خانوادگی 2017: اشکودا سوپرب

معرفی برترین خودروهای شهری وخانوادگی 2017

اشکودا سوپرب به عنوان اتومبیل خانوادگی سال 2017 انتخاب شده است. در این کلاس تویویتا پریوس و واکسهال اینسیگنیا هم انتخاب های مناسبی به شمار می روند. 3، عدد شانس اشکودا است، چرا که تا کنون 3 بار به عنوان اتومبیل برتر امسال انتخاب شده است.

با وجود رقبایی مانند واکسهال اینسیگنیا گرند اسپرت، این اتومبیل ساخت چک تا حالا از مقام خود پایین نیامده است.
نقطه قوت سوپرب، فضای داخلی آن است که برای یک خانواده پرجمعیت جا دارد. سرنشینان عقب فضای لیموزین مانند در اختیار دارند و گنجایش بار آن 625 لیتر می باشد. البته علاوه بر فضا باید به هوشمندی این اتومبیل اشاره کنیم. جای وسایل به تعداد کافی در داخل موجود است و چترهای تعبیه شده در درهای جلو، چراغ قوه و یخ شکن نکات هوشمندانه ای در طراحی به شمار می آیند.

اتومبیلی مانند این باید شبیه دفترکار باشد، سرعت داشته باشد و در مواقع لزوم سرگرم کننده باشد. خوشبختانه سوپرب تمام این ویژگی ها را دارد. از پلتفرم MQB گروه فولکس واگن استفاده می کند. بنابراین اشکودا به طرز قابل توجهی چابک است. ظرافت آن بی نظیر است و سواری آن بسیار نرم و راحت است. نسخه های متعدد موتورهای بنزینی و دیزل، عملکرد و بهره وری را به شما ارائه می دهند. سیستم تعویض دنده اتوماتیک DSG و همچنین سیستم های دیفرانسیل جلو و چهارچرخ متحرک نیز موجود هستند.

معرفی برترین خودروهای شهری وخانوادگی 2017

تجهیزات استاندارد فراوانی در سوپرب به چشم می خورند. تمامی مدل ها دارای رادیوی دیجیتال، بلوتوث و قابلیت CareConnect برای تماس های اضطراری هستند. معتقدیم که نسخه SE Tech با کروز کنترل انطباق پذیر، نویگیشن ماهواره ای و اتصال کامل با تلفن همراه، بیشترین ارزش را دارد.

با وجود این ویژگی ها، احتمال می رود که اشکودا سوپرب سال آینده هم برای چهارمین بار متوالی برنده عنوان بهترین اتومبیل در کلاس خود باشد. مدل برگزیده: اشکودا سوپرب 2، TDI SE Technology، حدود 23 هزار پوند (حدود 110 میلیون تومان) ما موتور قدرتمند و اقتصادی 2 لیتری TDI دیزل را انتخاب می کنیم. نسخه SE هم تجهیزات مورد نیاز شما را دارد. نکات برجسته شامل آخرین سیستم اطلاعات-سرگرمی به همراه اپل کارپلی و اندروید اتو، نویگیشن ماهواره ای و کروز کنترل انطباق پذیر می باشد.

تویوتا پریوس

معرفی برترین خودروهای شهری وخانوادگی 2017

امسال شاهد عرضه نسل چهارم پریوس هیبرید بودیم. مانند مدل های قبلی، از نظر سازگاری با محیط زیست بی نظیر است، اما برای اولین بار سواری لذت بخشی را در این اتومبیل مشاهده کردیم. راحت تر و نرم تر از قبل شده است و کابین پیشرفته آن برای تمام خانواده فضا دارد.

واکسهال اینسیگنیا گرند اسپرت

معرفی برترین خودروهای شهری وخانوادگی 2017

پلتفرم کاملاً جدید و تغییر نام، باعث ایجاد تغییراتی در واکسهال شده است. با اندازه ای نزدیک به سدان های چهاردر بزرگ، این اتومبیل تازه وارد فضای زیادی در اختیار شما قرار می دهد. همچنین شاهد بهبود کیفیت و تجهیزات هستیم که اینسیگنیا را به یک اتومبیل لوکس مبدل می کند. سواری خوب و راحتی به همراه قیمت مناسب از دیگر ویژگی های این مدل می باشد.

استیشن 2017: اشکودا اوکتاویا

معرفی برترین خودروهای شهری وخانوادگی 2017

اشکودا اوکتاویا به عنوان اتومبیل استیشن سال 2017 انتخاب شده است. در این کلاس بی ام و سری 5 و اشکودا سوپرب هم انتخاب های مناسبی به شمار می روند. اشکودا اوکتاویا قبلاً به عنوان کاربردی ترین اتومبیل در کلاس خود شناخته شده بود، بنابراین جای تعجب نیست که آن را انتخاب کردیم.

علاوه بر طراحی جلو جدید و سیستم اطلاعات-سرگرمی بهبود یافته، اوکتاویا فضای بار زیادی را در اختیار شما می گذارد. در حالت صندلی های معمولی610 لیتر و در حالت صندلی های خوابیده 1740 لیتر گنجایش دارد. این برای از میدان به در کردن رقبا، بیش از حد کافی است. بیش تر شبیه یک جعبه بزرگ است که روی چرخ راه می رود. تمامی مدل ها از تجهیزات استاندارد خوبی بهره می برند و می توانید از میان موتور 4 سیلندر بنزینی و یا دیزل انتخاب کنید. اگر با گیربکس اتوماتیک راحت تر باشید، سیستم تعویض دنده دو کلاچه آن یکی از بهترین در نوع خود است و دنده ها را به نرمی عوض می کند. گیربکس دستی هم کاربری آسان و عملکرد مناسبی دارد.

نرمی اوکتاویا در جاده مثال زدنی است و برای مسافرت های طولانی کاملاً مناسب است. سیستم جدید اطلاعات-سرگرمی هم به همراه اتصال به تلفن همراه و صفحه نمایش با کیفیت در اختیار راننده است. قیمت و هزینه های نگهداری نیز معقول است و اگر اوکتاویا را خریداری کنید، بهترین استیشن خانوادگی را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار خواهید داشت.

معرفی برترین خودروهای شهری وخانوادگی 2017

مدل برگزیده: اشکودا اوکتاویا 2 لیتر، TDI، 150 اسب بخار، SE L، حدود 25 هزار پوند (حدود 120 میلیون تومان) اگر می خواهید از قسمت بار نهایت استفاده را داشته باشید، به کمی قدرت نیاز دارید. بنابراین ما اوکتاویا با موتور 2 لیتری TDI 150 اسب بخاری را انتخاب کردیم. گشتاور کافی را برای کشیدن صندوق پر از بار دارد و مدل SE L تجهیزات لازم برای استفاده روزانه را به شما ارائه می کند.

بی ام و سری 5 تورینگ

معرفی برترین خودروهای شهری وخانوادگی 2017

سری 5 تورینگ ترکیبی از تکنولوژی روز، راحتی لیموزین مانند، کیفیت و کارایی را در کنار هم دارد. تمام مدل ها دارای سیستم تعویض دنده اتوماتیک 8 سرعته هستند و موتورهای مختلفی از جمله موتور دیزل (مدل 520d) و بنزینی (540i) به همراه سیستم چهارچرخ متحرک xDrive در برخی مدل ها موجود هستند.

اشکودا ساپرب

معرفی برترین خودروهای شهری وخانوادگی 2017

سوپرب یکی دیگر از محصولات خارق العاده اشکودا با فضای بار بسیار است. اگر می خواهید نهایت استفاده را از فضای بار داشته باشید، پرچمدار این شرکت در خدمت شماست.



نظرات