کال ریسینگ یک شرکت ژاپنی فعال در بخش تیونینگ است که در آخرین پروژه خود، کراساوور کامپکت جدید تویوتا را تحت جراحی زیبایی قرار داده است. برای ارتقای ظاهر تویوتا C-HR، این تیونر اقدام به طراحی یک کیت بدنه کامل برای این خودرو کرده است که تمام بدنه خودرو را از سپر جلو تا سپر عقب تحت تاثیر قرار میدهد و نمایی اسپرتتر و خشنتر به این خودرو میدهد.
این کیت بدنه از اسپویلر جلو، اسپویلر عقب، رکاب بغل، دیفیوزر آیرودینامیک عقب، چراغهای مهشکن، خروجی اگزوز مرکزی و محل جایگیری حسگرهای خودرو تشکیل میشود. برای خریداری مجموعه کامل این کیت بدنه آنهم بهصورت رنگشده، باید ۲ هزار و ۷۱۱ دلار به کال ریسینگ پرداخت کنید اما کسانی که خواهان تغییراتی سادهتر هستند، میتوانند کیت رنگنشده سهتکه را تنها با قیمت هزار و ۶۶۱ دلار خریداری کنند. تویوتا C-HR بهصورت استاندارد دارای ظاهری اسپرت است اما این کیت بدنه ظاهر آن را حتی از قبل هم اسپرتتر کرده است که چنین فاکتوری برای این خودرو در کلاس کامپکت، یک برگ برنده به شمار میرود.
البته تویوتا نیز به اهمیت نمای اسپرت یک محصول در این سگمنت توجه داشته و به همین منظور، بخش خودروهای اسپرت تویوتا (TRD) نیز اقدام به عرضه یک کیت بدنه اسپرت برای C-HR کرده است. کیت بدنه TRD تنها شامل سپر جلوی اسپرت، چراغهای روشنایی روز LED، دیفیوزر ویژه عقب، رکابهای جانبی پهن، خروجیهای اگزوز و بالچه عقب میشود. البته کیت TRD در مقایسه با کیت کالریسینگ دارای ظاهری سادهتر است اما کیت کالریسینگ بسیار اسپرت و خودرو دارای ارتفاعی پایین و نزدیک به کف جاده است که البته این مورد با کاربری این خودرو بهعنوان یک شاسیبلند منافات دارد.