1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. لیست قیمت جدید محصولات bmw منتشر شد

لیست قیمت جدید محصولات bmw منتشر شد

16 خرداد 1396
  • 0

بدون شک یکی از مهم‌ترین خبرهای بازار خودروهای وارداتی در هفته گذشته، رفع محدودیت شماره‌گذاری خودروهای غیر آمریکایی ساخت آمریکا است و در این میان خودروهای برند ب ام و و به‌طور مشخص X3 و X4 اصلی‌ترین خودروهایی بودند که مجوز شماره‌گذاری آن‌ها صادر شد. پرشیا خودرو به‌عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات ب ام و و حامی این برند در ایران، با آگاهی از علاقه عمومی به این دو خودرو، شرایط فروش نقدی و اعتباری آن‌ها را اعلام کرد تا علاقه‌مندان بتوانند با بودجه‌های مختلف، مالک این دو خودرو شوند.

 لیست قیمت جدید محصولات BMW در ایران اعلام شد - خرداد 96

بر اساس اعلام پرشیا خودرو، این دو خودرو در نمونه‌های xDrive28i و مدل‌های 2016 و 2017 در تیپ‌های مختلف عرضه می‌شوند که خریداران در هر مورد می‌توانند با توجه به بودجه خود، یکی از طرح‌های متنوع فروش پرشیا خودرو را انتخاب کنند.

بر اساس اعلام پرشیا خودرو، ب ام و X3 در مدل‌های 2016 و تیپ Comfort با قیمت نقدی 409 میلیون تومان عرضه می‌شود و خریداران می‌توانند با پیش‌پرداخت از 153 میلیون تومان به بالا این خودرو را به‌صورت اعتباری خریداری کنند و بازپرداخت اقساط هم بسته به میزان پیش‌پرداخت از 6 تا 24 ماه خواهد بود. قیمت این خودرو در بالاترین تیپ که نمونه‌های Dynamic مدل 2017 هستند معادل 454 میلیون تومان تعیین شده است که خریداران می‌توانند با پیش‌پرداخت از 170میلیون تومان به بالا این خودرو را به‌صورت اقساطی نیز خریداری کنند.

در لیست محصولات پرشیا خودرو علاوه بر X3 شاهد عرضه مدل X4 پس از چند ماه هستیم، خودرویی که بیش از هر چیز به دلیل ظاهر جذاب و دینامیک رانندگی‌اش مورد توجه جوانان بوده و هست و به همین دلیل پیش از آغاز محدودیت‌ها در زمینه شماره‌گذاری، اصلی‌ترین محصول ب ام و در بازار بود. پرشیا خودرو X4 را در تیپ‌های مختلف از 399 تا 489 میلیون تومان عرضه می‌کند که تمامی آن‌ها علاوه بر شرایط فروش نقدی، با شرایط فروش اقساطی نیز عرضه می‌شود. مدل پایه X4 هم‌اکنون تیپ Essential این خودرو است که در مدل‌های 2016 با قیمت 399 میلیون تومان عرضه می‌شود. برای خرید اقساطی این خودرو می‌توانید با پیش‌پرداخت از 150 میلیون تومان به بالا و پرداخت اقساط از 6 تا 24 ماه اقدام کنید. در بالاترین مدل، تیپ Exclusive مدل 2017 این خودرو با قیمت نقدی 489 میلیون تومان و پیش‌پرداخت از 183 میلیون تومان به بالا و پرداخت اقساط 6 تا 24 ماهه عرضه می‌شود.

تمامی هزینه‌های شماره‌گذاری و هزینه پلاک و عوارض سالیانه شهرداری برای کلیه خودروها به عهده شرکت پرشیا خودرو است ضمن آنکه در شرایط فروش اقساطی، هزینه بیمه بدنه نیز بر عهده پرشیا خودرو است. تمامی خودروهای عرضه شده از سوی پرشیا خودرو 5 سال یا 150هزار کیلومتر گارانتی دارند ضمن آنکه تحویل خودروها طی 30روز کاری انجام خواهد شد.

 لیست قیمت جدید محصولات BMW در ایران اعلام شد - خرداد 96



نظرات