درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
خودرو در ایران دست مافیای دولتی و خصوصیه تا موقعی که قانون حاضر نباشه از حقوق مردم دفاع کنه و تا وقتی مردم خودشان به خرید هر آشغالی و با هر قیمتی رضایت می دن، اوضاع همین که هست ، بدتر هم می شه... تا زمانی که خود دولت با مالیات و عوارض 100 درصدی خودرو داره جیب مردم رو می زنه بی فایده است.....
ما داریم ظلم می کنیم اولویت بعضی ها فقط پوله.منفعت کشور و اجتماع در نظر گرفته نشده تا حالا واقعا متاسفم.کاش به محیط زیست و مردم بیشتر اهمیت بدن
من در عجبم ک این همه مشتریا درد دلاشونو تو سایتها این ور اون ور مطرح میکنن خلاصه به تمتم معنا دل خوشی از صنعت خودرو ندارن چرا هیچ کار اساسی و خداپسندانه تو این زمینه رخ نمیده کسی نمیخواد اقدامی حرکتی انجام بده؟؟؟؟!!!!
بابا خداشاهده این اصلا تو هیچ عصری نه دیده شده و نه خواهد شد....
داشم سلام. با کمال احترام به همه نظرم این است که این ماشینو بیار تو ایران با هزینه های الکی حدود بیست میلیون که دوستمان کم گفته حدود ده هزار دلار قیمت می خوره و به خریدار تحت عنوان عناوین مختلف قالب می شود باور ندارین صبر کنین بیاد بعد ببینین و نظر بدین.
خودرو سازی ایران هم کم کم بایستی کار را شروع کند چون اگر تولید خود را بتواند به این سو سوق دهد میتواند با دنیا رقابت کند چون تولید خودرو برقی تازه شروع شده
ورود این ماشین شرعا حرام است !!!
خرید خودروی لوکس به قیمت 5 میلیون تومان در کشورهای عرب همسایه و اروپا و آمریکا حقیقت دارد و بر خلاف ادعای بعضی صاحب نظران شایعه نیست. در این کشورها سود شرکت های سازنده خودرو از پرداخت ماهیانه 500 دلار و تامین حس وفاداری مشتری به آن شرکت تامین میشود و به ازای اجاره خودرو تامین میشود و چیزی به نام پیش فروش یا پرداخت تمام نقد وجود ندارد. و شما در پایان 5 ساله برنامه پرداخت میتوانید ماشین را خریداری کنید یا که از همان شرکت خودروی دیگری اجاره کنید (معنی واقعی لیزینگ اجاره بدون بهره است). توجه کنید که برای کشوری که در آمد ماهیانه بالا است، رقم 300 تا 500 دلار برای یک خودرو (آنهم خودروی لوکس آلمانی) چیزی نیست. در ایران خودروی پژو مونتاژ که باید با دستمزد کارگر ایرانی و انرژی ارزان به قیمت 40 تا 50 میلیون باشد، 100 میلیون پیش فروش میشود و تسهیلات و قسط بندی نیز در کار نیست. متاسفانه در ایران همه جوره انحصار است. فقط فرصت پرداختن به مقایسه بازار خودروهای کشور خارجی نیست. چون هم گوش دولت کر است و هم در چرخه عرضه خودرو، چه وارد کننده و چه مونتاژ کننده و چه صاحبان پول که خودروی گران خریده اند نمیخواهند ماشین ارزان به دست مردم برسد. تویوتا یک برند ارزان قیمت با محدوده قیمت 40 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان است. در آن کشورها خودرویی مانند تویوتا با پرداخت ماهیانه فقط 150 دلار و با بهره نزدیک به صفر ممکن است. در ایران قیمت تویوتای 20 هزار دلاری 250 میلیون تومان نقد است.
همین ماشین سه میلیونی اگه وارد ایران بشه میشه بیست میلیون
20 میلیون نمیشه چون پراید زمین میخوره، 30 میلیون نمیشه چون پژو زمین میخوره، 40 میلیون نمیشه چون تندر زمین میخوره ، احتمالا 50 میلیون به دستت برسه
این خودروی ارزان اگر بیاد ایران آنوقت خودرو سازی های اختاپوسی و انحصاری ما دل و روده شو در میارن و در سه طرح ساده، نیمه آپشن دار و فول آپشن با قیمت نجومی خورد خلق الله میدن و خون مردمو تو کیسه میکنند.
مجید جان دلبندم خون توی شیشه میکنند نه توکیسه
الان همینو میارن تهران میدن 20 میلیون
خداییش همین خودرو اگه وارد بازار ایران بشه، اگه کمتر از صد میلیون فروخته نشد، شما هر چی خواستید به ما بگید.
چون محیط زیست در اینجا ، در مورد خودروهای هیبریدی و برقی و این مدلی، در الویت دوم بعد از پول قرار داره.
من متعجبم که چرا نور اسلام و بشردوستی، همش داره از کشورهای اجنبی منتشر میشه!
یا اونا دارن راه کفر رو اشتباه میرن یا ،.،.،!؟!