1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. چرخه طراحی هیوندای و جنسیس نصف می شود

چرخه طراحی هیوندای و جنسیس نصف می شود

26 مرداد 1396
  • 0

هیوندای از برنامه خود برای کاهش چرخه طراحی محصولات این شرکت و همچنین برند لوکس جنسیس به نصف خبر داد. طبق گزارش وب سایت Automotive News، این حرکت به منظور کمک به شرکت برای به روز نگه داشتن محصولات و همچنین پاسخ سریع تر به تغییرات بازار و عقب نماندن از تازه واردهایی مانند تسلا، Waymo (شرکت تولیدکننده اتومبیل های خودران که زیر مجموعه گوگل می باشد) و استارت آپ هایی با سرمایه گذاری چینی ها می باشد.

چرخه طراحی هیوندای و جنسیس نصف می شود

Luc Donckerwolke معاون ارشد طراحی هیوندای و جنسیس و طراح اسبق بنتلی می گوید که شرکت قصد دارد زمان طراحی ها - از مرحله طرح اولیه تا تولید - را از سه سال به یک سال و نیم تقلیل دهد. Donckerwolke به Automotive News گفت که کاهش روند طراحی به نصف تا حدی به دلیل بازگشایی استودیو طراحی جدید هیوندای در مرکز Namyang این شرکت بوده است. استودیو جدید مسئولیت اجرای 65 پروژه بین هیوندای و جنسیس را به عهده دارد و می تواند به طور همزمان بر روی 25 پروژه کار کند. با این حال، طراحان دو برند به صورت جداگانه کار می کنند تا این که از یکدیگر تاثیر نگیرند. Donckerwolke همچنین اشاره کرد که تیم طراحی او می تواند چرخه طراحی یک اتومبیل را 30 درصد کاهش دهد. استودیو طراحی برند خواهر یعنی کیا نیز در مرکز تحقیق و توسعه Namyang قرار دارد.

چرخه طراحی هیوندای و جنسیس نصف می شود

Lee SangYup، یکی دیگر از طراحان سابق بنتلی که به تازگی به گروه هیوندای موتور پیوسته است می گوید که شرکت باید روند طراحی را ساده تر کند تا بتواند امور خود را سرعت ببخشد. وی همچنین می افزاید که هر دو برند به "برتری در طراحی" متعهد هستند. هیوندای Kona اولین اتومبیلی است که زبان طراحی جدید هیوندای را نمایش می دهد. در برند جنسیس، مدل سدان G70 با عرضه در ماه سپتامبر، اولین اتومبیلی خواهد بود که با طراحی جدید عرضه می شود. پس از آن مدل بازطراحی شده G80 عرضه می شود که انتظار می رود تا قبل از سال 2020 به بازار بیاید.

چرخه طراحی هیوندای و جنسیس نصف می شود

چرخه طراحی هیوندای و جنسیس نصف می شود



نظرات