بامو هاچبک الکتریکی i3 خود را برای مدل 2018 مورد فیسلیفت و بهروزرسانی قرار داده است. البته i3 در این فیسلیفت تغییرات زیادی را تجربه نکرده و سازند تنها با انجام تغییرات جزئی سعی در مدرنتر کردن آن داشته است. بااینحال i3 جدید به چراغهای جلوی تمام LED مجهز شده و دو رنگ بیرونی جدید شامل قرمز متالیک ملبورن و آبی متالیک ایمپریال هم برای آن ارائه شده است. همچنین سپرهای جدیدی هم با روکش پلاستیکی برای این هاچبک الکتریکی در نظر گرفته شده است.
اما بامو در کنار معرفی نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ i3، یک نسخهٔ جدید از آنرا هم با نام i3 S معرفی کرده است که نمونهای اسپرت به شمار میرود. البته این مدل نیز در ظاهر دستخوش تغییرات چندانی نشده و فقط خوشبختانه بجای روکشهای پلاستیکی سپرها از تریم مشکی براق استفاده شده است؛ اما تغییرات مهمتری در زیر این پوسته اعمال شده است مانند تجهیز به تعلیق اسپرت با 40 فاصلهٔ عرضی محورها بیشتر از نسخهٔ استاندارد و 12.7 میلیمتر ارتفاع کمتر. همچنین این مدل به رینگهای 20 اینچی هم مجهز شده که نیم اینچ عرض بیشتری از رینگهای i3 معمولی دارند.
ازآنجاییکه i3 S نسخهای اسپرت محسوب میشود، بامو موتور الکتریکی آنرا هم تقویت نموده و حالا قدرت آن با 14 اسب بخار افزایش به 184 اسب بخار و گشتاورش با 20 نیوتن متر گشتاور افزایش به 270 نیوتن متر رسیده است. بامو اعلام کرده است که i3 S میتواند ظرف 6.9 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت رسیده و نهایتاً به حداکثر سرعت 160 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند که این یعنی 0.8 ثانیه شتاب سریعتری نسبت به نسخهٔ استاندارد داشته و حداکثر سرعت آن نیز 10 کیلومتر در ساعت افزایش یافته است.
اما نمونهٔ معمولی i3 فیسلیفت تغییرات فنی نداشته و همچنان با همان موتور الکتریکی 170 اسب بخاری عرضه میگردد. بُرد این مدل نیز بدون تغییر باقی مانده است اما خودرو به کابل شارژ بهبودیافتهای مجهز شده که باطریها را ظرف مدت 3 ساعت بهطور کامل شارژ میکند. این نحوهٔ شارژ پنج بار سریعتر از شارژرهای سطح یک قبلی است. علاوه بر این، مانند قبل یک پیشرانهٔ بنزینی کوچک بهعنوان افزایشدهندهٔ بُرد نیز برای i3 قابل سفارش است که بُرد آنرا از 155 کیلومتر به 290 کیلومتر میرساند. در i3 جدید سیستم iDrive بامو نیز بروز شده که مکانهای شارژ را به سهولت نشان میدهد.