امروزه نویتک صرفا روی خودروهای فراری، لامبورگینی، مکلارن، رولزرویس و مازراتی کار میکند و در زمینه بهینهسازی پیشرانه و مباحث فنی خودروها، از بهترینهای جهان محسوب میشود. مازراتی لوانته، اولین تجربه این برند اصیل ایتالیایی در کلاس کراساوورهاست و در حالت استاندارد، پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئینتوربوی آن، ۴۲۴ اسببخار قدرت و ۵۸۰ نیوتونمتر گشتاور تولید میکند.
نسخهای که نویتک از این خودرو عرضه کرده، قدرت پیشرانه را به ۴۹۵ اسب بخار رسانده و گشتاور را به ۶۵۹ نیوتونمتر افزایش داده است. در این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت با ۳/۰ ثانیه کاهش، ۸/۴ ثانیه خواهد بود و نهایت سرعت ۲۷۲ کیلومتر بر ساعت را در اختیار راننده خواهد گذاشت. نویتک نسخه دیزل لوانته به قدرت ۲۷۵ اسببخار را هم بهینهسازی کرده است تا بدین ترتیب، پیشرانه یادشده، ۳۲۲ اسببخار قدرت تولید کند و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را به ۲/۶ ثانیه برساند.
از سوی دیگر، مدل دیزل ۲۵۰ اسببخار نیز در نسخه نویتک، ۳۰۱ اسببخار قدرت خواهد داشت. این شرکت همچنین یک کیت الکترونیکی برای کنترل خروجی اگزوز لوانته طراحی کرده است که تاثیر زیادی بر جذاب شدن صدای پیشرانه آن دارد. نویتک هنوز قیمت رسمی نسخه تیونینگ شده لوانته را اعلام نکرده است؛ اما قیمت پایه برای مدل استاندارد این خودرو، ۷۳ هزار دلار در نظر گرفته شده که همراه با آپشنهای کامل به مرز ۱۰۰ هزار دلار میرسد.
از سوی دیگر، مدل دیزل ۲۵۰ اسببخار نیز در نسخه نویتک، ۳۰۱ اسببخار قدرت خواهد داشت. این شرکت همچنین یک کیت الکترونیکی برای کنترل خروجی اگزوز لوانته طراحی کرده است که تاثیر زیادی بر جذاب شدن صدای پیشرانه آن دارد. نویتک هنوز قیمت رسمی نسخه تیونینگ شده لوانته را اعلام نکرده است؛ اما قیمت پایه برای مدل استاندارد این خودرو، ۷۳ هزار دلار در نظر گرفته شده که همراه با آپشنهای کامل به مرز ۱۰۰ هزار دلار میرسد.