1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ام جی در هند کارخانه تاسیس می کند

ام جی در هند کارخانه تاسیس می کند

14 مهر 1396
  • 0

شرکت چینی- بریتانیایی بیش از 30 میلیون دلار در کارخانه جدید سرمایه گذاری می کند

ام جی در هند کارخانه تاسیس می کند

ام جی موتور سایت جنرال موتورز در Halol هند را خریداری کرده است. این کارخانه شروع به کار کرده و ام جی امیدوار است که اولین محصول خود را تا سال 2019 به بازار عرضه کند.

مدیر اجرایی ام جی موتور هند، P Balendran می گوید:"با خرید سایت و تکمیل شدن تشریفات انتقال، به زودی شروع به بازساری کامل کارخانه می کنیم." کارخانه بیش از 170 هکتار مساحت دارد و ام جی قصد دارد که یک بازسازی کامل انجام دهد. این خودروساز تاکنون 70 کارمند جدید را نیز استخدام کرده است. ام جی می گوید که این کارخانه در فاز اول ظرفیت تولید 80 هزار دستگاه خودرو در سال را دارد. در خبری از این خودروساز می خوانیم:"این کارخانه به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل های زیادی ایجاد می کند و منطبق بر طرح های تولید در هند و تخصص در هند می باشد."

Rajeev Chaba رئیس و مدیر ام جی موتور هند می گوید:"امروز، افتتاح اولین کارخانه تولید در هند نقطه عطفی برای برند ام جی به شمار می آید. در مجموع، هدف ما تعامل با اکوسیستم ایالت Gujarat و همچنین سهام داران است که بتوانیم فرصت های شغلی برای استعدادهای محلی ایجاد کنیم، قابلیت های تامین کنندگان را افرایش دهیم و به سودآوری جامعه اینجا کمک کنیم."

در حالی که Chaba درباره جزئیات محصولات آینده صحبتی نکرد افزود:"اولین تولید ما تا سال 2019 به بازار عرضه می شود که اصالت ام جی را با زبان طراحی مدرن انگلیسی ترکیب می کند." انتظار می رود که ام جی یک هاچبک و یک SUV برای شروع در هند در نظر بگیرد. بدین معنی که MG3 و MG GS می توانند جزو گزینه ها باشند. شایان ذکر است که تغییر مالکیت در کارخانه Halol پس از اعلام جنرال موتورز مبنی بر خروج از بازار هند صورت پذیرفت. از تولیدات قابل توجه شورولت در این سایت می توان به مدل های Cruze، Enjoy و Sail اشاره کرد.



نظرات