1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. یک مدل جدید از لامبورگینی تولید خواهد شد

یک مدل جدید از لامبورگینی تولید خواهد شد

20 مهر 1396
  • 0

لامبورگینی ساخت یک مدل چهار در جدید را آغاز کرده که قرار است زمانی در سال 2021 عرضه شود.

این کانسپت در دست ساخت، بخشی از برنامه مدیر لامبورگینی، Stefano Domenicali برای تعیین رویکردی به منظور رشد پایدار پس از عرضه شاسی بلند Urus در أواخر سال جاری است.

 یک مدل جدید از لامبورگینی تولید خواهد شد

مدتی است خبرهایی در مورد توسعه طیف محصولات این خودروساز ایتالیایی با مدل چهارمی پس از هوراکان، اونتادور و Urus منتشر شده است.

مدیر تجاری لامبورگینی، Federico Foschini در پاسخ به امکان ایجاد خط تولید مدلی جدید اظهار داشت: "ما باید صبور باشیم. Urus فعلا در مرحله پیش تولید است در حالی که هدف ما فروش دو برابر طی سال های آینده است و ما باید ابتدا به آن دست یابیم. اما مسلما همیشه در پی رشد هستیم. اگر بتوانیم گام اول را با Urus برداریم، گزینه های دیگری نیز وجود دارند."

Foschini افزود: "اطمینان از آن که رویکرد آینده این برند در سطح میراث آن است برای تمام کارهای ما ضروری است. به همین دلیل برای Urus به LM002 روی آوردیم و گزینه های دیگری نیز در میراث ما وجود دارند."

لامبورگینی به منظور افزایش تولید Urus که قرار است در ماه دسامبر عرضه شود، میزان تولید خود در کارخانه Sant’Agata را دو برابر کرده است.

گفته می شود مدل جدید لامبورگینی یک خودروی موتور جلوی چهار در چهار سرنشین است. این سبک بدنه اولین بار در Estoque کانسپت در سال 2008 معرفی شد. البته تولید این مدل به خاطر Urus به تعویق افتاد.

 یک مدل جدید از لامبورگینی تولید خواهد شد

 یک مدل جدید از لامبورگینی تولید خواهد شد



نظرات