1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. دو مدل از لکسوس RX L در نمایشگاه خودرویی لس آنجلس معرفی شدند

دو مدل از لکسوس RX L در نمایشگاه خودرویی لس آنجلس معرفی شدند

17 آذر 1396
  • 0

مدیران توسعه محصول لکسوس به منظور افزایش تقاضا برای کراس اوور پرفروش RX، دو نسخه کشیده تر از این خودروی محبوب را با سه ردیف صندلی و ظرفیت هفت سرنشین معرفی کرده اند.

دو نسخه لکسوس RX 350L و RX 450Hl مدل 2018 که در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی جهانی شدند دارای بدنه ای هستند که در قسمت پشت 10.9 سانتی متر کشیده تر شده است.

 دو مدل از لکسوس RX L در نمایشگاه خودرویی لس آنجلس معرفی شدند

به منظور اطمینان از ایمنی سرنشینان در این خودرو شیشه عقب مدل های RX L شیب بیش تری دارد که فضای بیش تری برای سر ایجاد می کند. هم چنین قابلیت جابه جایی صندلی های ردیف دوم این خودرو دسترسی آسان تری به قسمت پشت ایجاد کرده است.

صندلی های ردیف دوم این خودرو دارای ارتفاع بیش تر از صندلی های ردیف سوم هستند که راحتی بیش تری را در کابین ایجاد کرده اند و در نتیجه آن سرنشینان ردیف سوم فضای پای بیش تری خواهند داشت. البته تریم چرمی استاندارد این خودرو تنها برای صندلی های ردیف اول و دوم ارائه می شود.

هر دوی این مدل ها با سیستم صوتی 835 وات Mark Levinson با 15 بلندگو و تکنولوژی Clari-Fi ارائه می شوند که می تواند کیفیت صدای موسیقی دیجیتال را ارتقا دهد.

این مدل کشیده با ستون C مشکی شده و ظاهر سقف شیب دار از مدل اصلی RX متمایز می شود.

مدل های RX L به رینگ های 20 اینچی انتخابی و دو طراحی متفاوت برای آن ها مجهز می شوند. رینگ های 18 اینچی گزینه ارائه شده استاندارد در این خودرو هستند.

ایمنی این خودروها با کیسه هوای کناری برای هر سه ردیف صندلی تامین می شود تا همه سرنشینان آن در امنیت باشند. هم چنین Safety System+ لکسوس از وقوع تصادف در این خودرو جلوگیری می کند که مجموعه ای استاندارد از تکنولوژی های کمک راننده پیشرفته شامل کمک ثبات در مسیر، نور بالای خودکار، کروز کنترل انطباقی، هشدار ترافیک پشت و غیره است.

 دو مدل از لکسوس RX L در نمایشگاه خودرویی لس آنجلس معرفی شدند



نظرات