1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویری از DS3 Crossback جدید درز کرد

تصاویری از DS3 Crossback جدید درز کرد

11 بهمن 1396
  • 0

این روزها بازار شاسی بلندها داغ است و اگر تصاویر درز کرده از DS3 Crossback جدید صحت داشته باشند به نظر می رسد حتی برند فرانسوی DS نیز در پی بهره بردن از این بازار برآمده است.

 تصاویری از DS3 Crossback جدید درز کرد

به تازگی اولین تصاویر از این خودروی جدید در حال تست در آب و هوای سرد درز کرده تا عملکرد آن در بدترین شرایط آب و هوایی تایید شود. با توجه به وجود برف در اطراف این خودرو به سختی می توان سایز آن را تشخیص داد در حالی که پوشش استتاری کاملی نیز طراحی این شاسی بلند جدید را پنهان کرده است. البته گفته می شود DS3 Crossback با مدل هایی همچون مینی کانتریمن رقابت خواهد کرد.

DS3 Crossback هم چنین رقیب نسل بعدی پژو 208 خواهد بود چرا که اولین مدل مبتنی بر پلتفرم CMP کوچک جدید پژو سیتروئن خواهد بود. گمان می رود این خودرو کمی از 4 متر بزرگ تر بوده و عناصر طراحی DS3 کنونی را با سبک طراحی معرفی شده در DS7 Crossback ترکیب کند.

گمان نمی رود این مدل جایگزین مستقیم DS3 کنونی باشد و در حالی که این هاچ بک در سال 2009 معرفی شده بود به نظر نمی رسد سیتروئن برنامه ای برای جایگزینی آن تا سال 2020 داشته باشد. در نتیجه این هاچ بک در کنار DS3 Crossback به فروش خواهد رفت.

DS3 Crossback هم چنین اولین مدل پژو سیتروئن خواهد بود که از نسخه برقی این پلتفرم جدید بهره می برد که e-CMP نامیده می شود. گفته می شود این خودرو با یک موتور برقی 113 اسب بخار و باطری 50 کیلووات ساعتی عرضه می شود که طیف حرکتی 451 کیلومتر را فراهم می سازد

 تصاویری از DS3 Crossback جدید درز کرد



نظرات