1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از جی ام سی سیرا مدل 2019 + تصاویر

رونمایی از جی ام سی سیرا مدل 2019 + تصاویر

22 بهمن 1396
  • 0

شورولت اخیرا از سیلورادو 2019 در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی کرد و اکنون زمان آن فرا رسیده تا جی ام سی سیرا هم خودی نشان دهد.

اتونیوز گزارشی منتشر کرده مبنی بر این که این خودرو اول مارس در یک مراسم در دیترویت رونمایی خواهد شد. هنوز جزئیات زیادی در مورد این مراسم در دست نیست ولی در این گزارش آمده که جی ام سی در این مراسم از سیرا دنالی کاملا جدید هم رونمایی خواهد کرد.

 رونمایی از جی ام سی سیرا مدل 2019

تصمیم رونمایی از سیرا دنالی در کنار مدل استاندارد خیلی ما را متعجب نکرده زیرا فروش دنالی در سال 2017 یک رکورد جدید ثبت کرده است. طی سال اخیر، 29 درصد از فروش جی ام سی از مدل های دنالی به دست آمده و این موضوع در یوکون ایکس ال 63 درصد افزایش پیدا کرده است. قدرت مجموعه مدل های دنالی میانگین قیمت مدل های جدید جی ام سی را به 43 هزار و 800 دلار افزایش داده که تقریبا 11 هزار دلار بیشتر از یک دهه پیش است.

جی ام سی خیلی در مورد سیرا جدید صحبت نکرده ولی کمپانی اخیرا اعلام کرد که این مدل به منظور جذب حداکثر خریداران تراک ها، تغییرات بسیاری داشته است.

 رونمایی از جی ام سی سیرا مدل 2019

در تصاویر جاسوسی منتشر شده از خودرو مشاهده شده که سیرا جدید از یک طراحی قسمت جلو جدید با یک جلوپنجره بزرگ، چراغ های مه شکن عمودی و چراغ های جلوی متفاوت بهره می برد. این مدل به نظر می رسد طراحی محافظه کارانه تری در مقایسه با سیلورادو خواهد داشت. تمام این موارد را کم تر از یک ماه دیگر متوجه خواهیم شد.

در حالی که کمپانی این دو مدل را از هم بسیار متفاوت طراحی خواهد کرد، باز هم موارد مشترک زیادی بین آن ها وجود خواهد داشت. در نتیجه، می توانیم انتظار داشته باشیم که سیرا حدودا 41 میلی متر طویل تر از مدل فعلی خود باشد و طول بین دو محور آن 100 میلی متر افزایش پیدا کند. این تراک همچنین به لطف استفاده از فولاد تقویت شده و آلومینیوم، به احتمال زیاد 204 کیلوگرم سبک تر از مدل فعلی خود خواهد بود. از آلومینیوم احتمالا در درب ها، کاپوت و درب عقب قرار است استفاده شود.

گزینه های پیشرانه نیز با سیلورادو مشترک خواهد بود، از این رو می توانیم انتظار موتور های هشت سیلندر خورجینی 5.3 و 6.2 لیتری با یک سیستم مدیریت مصرف سوخت دینامیک که برای افزایش راندمان سوخت می تواند چندین سیلندر را غیرفعال کند داشته باشیم. یک موتور جدید 3 لیتری دورامکس توربودیزل شش سیلندر هم در این خودرو ارائه خواهد شد که به یک گیربکس ده دنده اتومات متصل می شود.

 رونمایی از جی ام سی سیرا مدل 2019



نظرات