1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اعلام قیمت شاسی بلند جدید الکتریکی آئودی

اعلام قیمت شاسی بلند جدید الکتریکی آئودی

3 فروردین 1397
  • 0

عد از فروش شاسی بلندهای کوچک سایز الکتریکی نظیر تسلا و جگوار حال نوبت به آئودی رسید که وارد این عرصه شود. مدل E-tron یک شاسی بلند با زبان طراحی مرسوم آئودی است و این برند انتظار دارد با قیمت 100 هزار دلاری آن بتواند به رقابت بپردازد.

این خودروی تمام الکتریک توانایی پیمایش 520 کیلومتر را با هر بار شارژ دارد و با قدرت 500 اسب بخاری‌اش که به هر چهارچرخ منتقل می‌شود می تواند به شتاب صفر تا صد 4.6 ثانیه ای دست یابد.

 اعلام قیمت شاسی بلند جدید الکتریکی آئودی

از لحاظ ابعاد این SUV با طول کمتر از 5 متر دقیقا بین دو مدل Q5 و Q7 قرار می‌گیرد و گفته می‌شود آئودی قصد دارد در سال 2020 یک خودروی هاچ بک تمام الکتریک را نیز روانه بازار کند.

آئودی قیمت این شاسی بلند را در آلمان 98 هزار دلار عنوان کرده است که طبق گفته های مسئولین این کمپانی احتمالا قیمت این خودرو در آمریکا به 100 هزار دلار برسد.

 اعلام قیمت شاسی بلند جدید الکتریکی آئودی

با چنین برچسب قیمتی یعنی این خودرو در آمریکا قیمتی حدود خودروی تسلا مدل X100D دارد که رقیب مستقیم آن محسوب می‌شود و حدود 40 هزار دلار ارزانتر از تسلا مدل P100D خواهد بود.

این خودرو قرار است در تابستان پیش رو در بروکسل رونمایی شود و تولید آن در نیمه دوم سال 2018 آغاز خواهد شد و جالب است بدانید تا الان، کمپانی آئودی 3700 عدد رزرو برای این خودرو از سوی مشتریان نروژی داشته است.



نظرات