1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر جاسوسی رنج روور ایووک 2019 منتشر شد

تصاویر جاسوسی رنج روور ایووک 2019 منتشر شد

6 تیر 1397
  • 0

نسل دوم رنج روور ایووک پیش از عرضه رسمی در سال 2019 در حال آزمایش زمستانی دیده شده است.

تصاویر جاسوسی رنج روور ایووک 2019
منتشر شد



رنج روور ایووک بعدی از شرکت لندروور این بار با استتار کمتر و در امریکا شکار شده است.

این بار، عکاسان موفق شده اند که به داخل خودرو نگاهی بیندازند و از سیستم اطلاعات-سرگرمی و تکنولوژی الهام گرفته شده از مدل ولار خبر می دهند.

تصاویر جاسوسی رنج روور ایووک 2019
منتشر شد



می توانیم دو صفحه نمایش مشابه با برادر بزرگتر ایووک را در این مدل مشاهده کنیم. سیستم Touch Pro Duo در لندروور ولار معرفی شد و حالا به مدل های بزرگتر رنج روور و رنج روور اسپرت راه پیدا کرده است.

در بیرون، لندروور رویکردی انقلابی را برای ایووک Mk2 اتخاذ کرده است. تصاویر منتشر شده نشان می دهند که طراحان و مهندسان، شکل کلی این مدل را – که تا امروز حدود 600 هزار دستگاه از آن به فروش رفته است – حفظ کرده اند.

در پشت این مدل استتار شده، می توان قسمت جلو با طراحی همیشگی را مشاهده کرد که حالا با لامپ های جدید و امکان انتخاب لامپ های تمام LED ارائه می شود. این حالت ما را به یاد رنج روور ولار می اندازد.

تصاویر جاسوسی رنج روور ایووک 2019
منتشر شد



شکل کناری این خودرو با خط شیشه باریک و چرخ های فرو روفته در گلگیرها حفظ شده است. ممکن است که لندروور از دستیگره های به کار رفته در ولار استفاده کند، البته چیزی که می بینیم همان ویژگی های قبلی است.

چراغ های عقب نیز از برادر بزرگتر خود الهام گرفته و همانطور که در تصاویر می بینیم خطوط وسط باعث می شوند که خودرو از پشت به نظر پهن تر برسد. بعید نیست که لندروور سقف را به اندازه چند میلیمتر بلندتر کند تا فضای سر و کابین در قسمت عقب افزایش پیدا کند. به نظر می رسد که خطوط روی درها نیز بلندتر شده اند. ایووک همچنان به عنوان یک خودرو خانوادگی شناخته می شود، اما یک مدل 3در کوپه نیز به بازار ارائه می شود. علاوه بر این، خریداران می توانند مدل کانورتیبل را نیز در اختیار داشته باشند.

این تغییرات نامحسوس نشان می دهد که ایووک همچنان از پلتفرم مطمئن D8 استفاده می کند. البته به این معنا نیست که تغییراتی در آن ایجاد نمی شود.
از این ها که بگذریم، باید به افزایش اندازه محور چرخ ها اشاره کنیم. این تغییر حدوداً 20 میلی متری باعث می شود که فاصله بین محورهای ایووک به اندازه مدل جگوار E-Pace باشد. این تغییر به منظور بهبود جای پا برای سرنشینان عقب و افزایش گنجایش بار انجام می شود. همچنین این تغییر در اندازه، کارایی ایووک را در حد چیزی که در ایووک XL دیدیم (پروژه ای که قبلاً روی آن کار می شد، اما در نهایت لغو شد) افزایش می دهد.

استفاده از پلتفرم D8 نشان می دهد که احتمالاً ایووک Mk2 آخرین سری از محصولات جدید لندروور است که بدون قابلیت های الکتریکی عرضه می شود. کارشناسان می گویند که این معماری – که به دهه 90 باز می گردد – حتی برای یک خودرو هیبرید معمولی نیز مناسب نیست.

تصاویر جاسوسی رنج روور ایووک 2019
منتشر شد



با این حال، مهندسان می توانند از موتورهای Ingenium شرکت جگوار لندروور استفاده کنند. به همین دلیل، می توانیم انتظار داشته باشیم که ایووک با موتورهای 2 لیتری دیزل 150، 180 و 240 اسب بخاری عرضه شود. همچنین نسخه های بنزینی با قدرت 250 و 300 اسب بخار در دسترس خواهند بود. مهندسان قصد دارند که نسخه بهبودیافته Terrain Response برای آفرود را در این مدل ارائه کنند. همچنین ایووک از سیستم انتقال گشتاور مشابه با مدل E-Pace بهره می برد.

لندروور احساس می کند که زمان مناسبی برای عرضه ایووک جدید به بازار در اختیار دارد؛ چرا که خط تولید Halewood در Merseyside همچنان به صورت 3 شیفت کار می کند که نشان دهنده وجود تقاضا برای مدل فعلی است. علاوه بر این، شرکت در ماه می از ارائه نسخه “Landmark” خبر داد.

به نظر می رسد که ایووک فعلی تا 18 ماه آینده به کار خود ادامه دهد. مدل بعدی در پاییز 2018 معرفی می شود که در بهار 2019 به مشتریان تحویل می گردد. قیمت پایه در حدود 32 هزار پوند (حدود 320 میلیون تومان) خواهد بود، اما تکنولوژی های اضافه و قابلیت های شخصی سازی بیشتر به طبع باعث افزایش قیمت می شوند و شاید قیمت آن را تا 60 هزار پوند (حدود 600 میلیون تومان) بالا ببرند (شاید هم قیمتی معادل مدل متوسط ولار).

http://www.autoexpress.co.uk/land-rover/range-rover-evoque/100481/new-2019-range-rover-evoque-spied-winter-testing

تصاویر جاسوسی رنج روور ایووک 2019
منتشر شد

تصاویر جاسوسی رنج روور ایووک 2019
منتشر شد

تصاویر جاسوسی رنج روور ایووک 2019
منتشر شد

تصاویر جاسوسی رنج روور ایووک 2019
منتشر شد

تصاویر جاسوسی رنج روور ایووک 2019
منتشر شد

تصاویر جاسوسی رنج روور ایووک 2019
منتشر شد

منبع car.ir


نظرات