1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. درز تصاویر جاسوسی شاسی‌بلند جدید هیوندای پالیسید

درز تصاویر جاسوسی شاسی‌بلند جدید هیوندای پالیسید

15 تیر 1397
  • 0

این اولین باری نیست که هیوندای پالیسید، شاسی‌بلند 8 نفره کره‌ای‌ها را مشاهده می‌کنیم. قبلاً نیز تصاویر جاسوسی با پوشش‌های استتاری فراوان از جدیدترین عضو خانواده هیوندای منتشر شده بود اما این تصاویر جدید که در آریزونا گرفته شده‌اند پالیسید را با نمای جلو نشان می‌دهند. در این بخش می‌توانیم ایده‌ای از طراحی بخش جلو و جلوپنجره را به دست آوریم.

 درز تصاویر جاسوسی شاسی‌بلند جدید هیوندای پالیسید

چیزی که جدید است بخش پایینی دماغه می‌باشد که قبلاً دیده نشده بود. شما همچنین می‌توانید برخی عناصر طراحی را در این بخش ببینید. چراغ‌های جلوی این خودرو هم‌اکنون بزرگ‌تر بوده و می‌توانیم بخش بیشتری از آن‌ها را ببینیم. البته بخش مرکزی خودرو یعنی جایی که نشان هیوندای قرار می‌گیرد پوشانده شده است. به نظر می‌رسد برخی شاخصه‌های بخش جلوی پالیسید از سانتافه 2019 و کانسپت گرند مستر گرفته شده‌اند.

 درز تصاویر جاسوسی شاسی‌بلند جدید هیوندای پالیسید

هیوندای پالیسید به همراه شاسی‌بلند بزرگ کیا یعنی تلوراید توسعه می‌یابد. در هر دو خودرو می‌توان تشابهاتی را مشاهده کرد. البته شاسی‌بلند بزرگ هیوندای در فازهای اولیه توسعه قرار دارد و سال آینده نسخه سه ردیفه سانتافه XL وارد بازار خواهد شد. نهایتاً پالیسید به عنوان شاسی‌بلند پرچم‌دار این برند وارد میدان خواهد شد.

 درز تصاویر جاسوسی شاسی‌بلند جدید هیوندای پالیسید

زیر کاپوت این خودرو پیشرانه 6 سیلندر 3.3 لیتری با قدرت 290 اسب بخار قرار خواهد گرفت و با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک همکاری خواهد کرد. زمانی که کانسپت تلوراید معرفی شد از پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری ترکیب شده با یک واحد الکتریکی و مجموع قدرت 400 اسب بخار سود می‌برد. البته تلوراید هم می‌تواند از پیشرانه 3.3 لیتری بای توربو که قدرت 365 اسبی دارد استفاده کند. این پیشرانه در جنسیس G80 و G90 نیز بکار رفته است.

 درز تصاویر جاسوسی شاسی‌بلند جدید هیوندای پالیسید

زمانی که هیوندای پالیسید عرضه شود باید به جنگ خودروهایی همچون شورولت سابربن و فورد اکسپدیشن برود. معرفی رسمی این خودرو سال آینده خواهد بود و نسخه تولیدی آن را در سال 2020 خواهیم دید.

منبع پدال


نظرات