1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. جزئیاتی جدید از تویوتا کرولا هیبریدی 2019

جزئیاتی جدید از تویوتا کرولا هیبریدی 2019

15 تیر 1397
  • 0

جزئیات جدیدی از تویوتا کرولا هیبریدی مدل 2019 منتشر شده است.

قرار است طیف مدل های این هاچ بک جدید از ماه اوت در بازار استرالیا به فروش برسد. تمام نسخه های هاچ بک کرولای جدید از ماه آینده با آپشن نیرومحرکه هیبریدی عرضه خواهند شد. دلیل این امر، موفقیت کمری هیبریدی بوده است که حدود 40 درصد از فروش کمری را به خود اختصاص داده است.

 جزئیاتی جدید از تویوتا کرولا هیبریدی 2019

سیستم Hybrid Synergy Drive در کرولای کوچک تر شامل یک موتور 1.8 لیتری چرخه آتکینسون چهار سیلندر بنزینی به همراه یک جفت موتور ژنراتور است که نیروی آن ها از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.

تویوتا اعلام کرده این ساختار هیبریدی جدید دارای موتور بنزینی ارتقا یافته، موتورهای ژنراتور جدید، گیربکس e-CVT جدید، یک ابزار کنترل قدرت نوین و باطری های جدید است.

توان موتور بنزینی این خودرو 72 کیلووات و گشتاور آن 142 نیوتون متر است در حالی که موتور برقی آن قدرت 53 کیلووات و گشتاور 163 نیوتون متر دارد. توان کلی این نیرومحرکه 90 کیلووات و بهره وری سوخت آن 4.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

در حالی که ارقام ارائه شده، به روز رسانی قابل توجهی در مقابل مدل قبلی این خودرو را نشان نمی دهند، این خودروساز ادعا می کند این سیستم جدید تجربه رانندگی خیلی بهتری را فراهم می کند در حالی که موتور بنزینی آن نیز اصلاح شده است.

 جزئیاتی جدید از تویوتا کرولا هیبریدی 2019



نظرات