1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. "تانک" رضوانی جلوه ای از قدرت جنگی، تجمل و تکنولوژی - عکس

"تانک" رضوانی جلوه ای از قدرت جنگی، تجمل و تکنولوژی - عکس

23 تیر 1397
  • 1

اگر شما یک خودروی سخت، کارا و اقتصادی نیاز دارید، یک جیپ بخرید، اما اگر شما یک مدل ضد گلوله و مقاوم در برابر مین و بمب‌های جاده‌ای با قدرت 707 اسب‌بخار V8 نیاز دارید به سراغ ‌SUV "تانک" رضوانی بروید.

خودروی تانک رضوانی همان‌طور که از نامش پیداست تحت تاثیر خودروهای نظامی ساخته می‌شود و در برخی گزینه‌ها از نسخه پیشین خود متمایز است. به عنوان مثال این خودرو دارای رتبه B7 در حفاظت زرهی شیشه‌ها، حفاظت بالستیک سطح 7 و دوربین حرارتی دید شب مجهز است. اما گزینه‌های این خودروی شیک و غول‌پیکر به همین‌جا ختم نمی‌شود و خودرو به سامانه ایمنی شبکه "فایروال"، سیستم تعلیق قدرتمند، سیستم دودزا و سامانه محافظی در برابر بمب‌ مجهز است.

نه تنها این خودرو ظرفیت بیشتری دارد، بلکه قدرت و توان بیشتری را نیز خود نشان می‌دهد. یک موتور 6.4 لیتری V8 در حالت استاندارد چیزی حدود 500 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. اما اگر این میزان از قدرت برایتان کفی نیست، به سراغ یک نسخه با موتور 6.2 لیتری سوپرشارژ "هلکت" V8 رفته تا توانی حدود 707 اسب‌بخار برای خودرو رقم بزنید.

اجازه ندهید ظاهر سخت بیرون خودرو شما را بفریبد. درون این خودرو هنوز به شکل فوق‌العاده‌ای مجهز است. خریداران می‌توانند طیف گسترده‌ای صندلی‌های چرم، رنگ و مدل‌های گوناگون در کابین دسترسی یابند. در تصاویر به نمایش درآمده از این خودرو؛ صندلی‌ها دارای چرم مشکی با طرح‌های الماس شکل درشت و دوخت‌های درشت بخیه‌ای است که برای هماهنگی بیشتر به رنگ نمای خارجی طراحی شده است. همرنگ سامانه تعلیق خودرو نیز با توجه به نیاز و کاربرد مشتریان و خریداران تنظیم می‌شود.

مدیرعامل شرکت رضوانی در این خصوص اعلام کرد: ما قدرت موتور این خودرو را در نسخه نظامی تقویت کرده‌ایم. وی تشریح کرد: پس از موفقیت نسخه اصلی تانک برآن شدیم تا خودرویی امنیتی فوق لوکسی را ارائه دهیم.

مدل پایه نسخه نظامی تانک رضوانی حدود 295,000 دلار آمریکا قیمت دارد. البته خریدار می تواند نسخه‌ای بدون سپر دودی یا بدنه ضدگلوله نیز سفارش دهید. تانک معمولی این شرکت با موتوری با ظرفیت 285 اسب‌بخار V6 حدود 146,000 دلار قیمت دارد.



نظرات

  • نیما نیما (23 تیر 1397 ساعت 16:07)

    احسنت به سازنده این ماشین ؟ هنوز اندر خم پراید باشید.