1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی هیوندایی ولستر N 2019 + عکس

معرفی هیوندایی ولستر N 2019 + عکس

31 تیر 1397
  • 0

اولین مدل برند N هیوندایی در نسخه آمریکایی، به شکل رسمی در نوربرگ‌رینگ آلمان‌ها معرفی شد.

هیوندایی ولستر N برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی دیترویت 2018 در معرض دید عموم قرار گرفت و قرار است عنوان "های -پرفورمنس‌ترین خودروی بازار آمریکا" را از آن خود کند.

با توسعه مرکز تست نوربرگ‌رینگ هیوندایی، فرصت مناسبی برای این کمپانی به وجود آمد تا رسانه‌ها را با عملکرد این خودرو تحت تاثیر قرار دهد.

 معرفی هیوندایی ولستر  N 2019 + عکس

آلبرت بیرمن، مدیر بخش اجرایی و توسعه خودروهای "های- پرفومنس" هیوندایی در این خصوص گفت: ولستر N در اصل سطح جدیدی از قابلیت را در بازار آمریکا ایجاد کرده و همین موضوع باعث ایجاد مشتریان جدید برای این خودرو می‌شود.

این خودرو یک مثال واقعی از یک نسخه اسپورت با پویای عالی و عملکرد نمونه است که با توجه به قابلیت‌های فوق‌العاده با قیمتی اقتصادی ارائه خواهند شد.

 معرفی هیوندایی ولستر  N 2019 + عکس

این خودرو قدرت خود را از یک موتور درون‌سوز 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ می‌گیرد، که با گشتاور 352 نیوتن‌متر قدرتی معادل 252 اسب‌بخار تولید می‌کند. این موتور با یک سیستم انتقال قدرت دستی 6 سرعته با عملکرد "رِو- مچینگ" هماهنگ می‌شود. رینگ‌های کربنی و تقویت مواد باعث عملکرد بهتر و نرمتر در خودرو شده‌اند.

 معرفی هیوندایی ولستر  N 2019 + عکس

شاسی این ولستر N به وسیله "پاور سنس اکسل" بهینه شده و به همین دلیل خودرو با توجه به موتور توربوشارژ و میزان گشتاور؛ کاربردی و منعطف عمل می‌کند. در محور جلو شاهد بهبود شکل‌های هندسی در زوایای خارجی هستیم. در نمای عقب نیز پویایی خودرو بیش از هر وقت دیگری توجه شما را جلب خواهد کرد.

 معرفی هیوندایی ولستر  N 2019 + عکس

ولستر 2019 N در سپتامبر پیشرو در کره جنوبی در سه ماهه آخر 2018 در آمریکا معرفی خواهد . مشتریان می‌توانند انتخاب‌های خود را در رنگ‌های مشکی خالص، سفید گچی، قرمز مسابقه‌ای و آبی سفارش دهند.

 معرفی هیوندایی ولستر  N 2019 + عکس

 معرفی هیوندایی ولستر  N 2019 + عکس



نظرات