1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آشنایی با سوزوکی جیمنی لیبرتی واک، یک بچه G کلاس بامزه!

آشنایی با سوزوکی جیمنی لیبرتی واک، یک بچه G کلاس بامزه!

26 مرداد 1397
  • 0

سوزوکی جیمنی یک آفرودر کوچک ژاپنی است که علیرغم ابعاد جمع‌وجور خود چندین سال است طرفداران زیادی داشته و به خاطر عملکرد قابل‌توجه در عبور از مسیرهای صعب‌العبور و همچنین قوای محرکه بی حاشیه شهرتی به هم زده است.

 آشنایی با سوزوکی جیمنی لیبرتی واک، یک بچه G کلاس بامزه!

جدیدترین نسل این خودرو که همین چند هفته پیش معرفی شده دارای پرفورمنسی احساس‌برانگیز و ظاهری است که ما را به یاد مرسدس بنز G کلاس می‌اندازد. هم‌اکنون تیونر مشهور دنیای خودرو یعنی لیبرتی واک با استفاده از کیت بدنه الهام گرفته از G کلاس توانسته جیمنی را یک پله ارتقا دهد.

کار را با نمای جلو آغاز می‌کنیم که لیبرتی واک در آن یک سپر مشابه نمونه بکار رفته در G کلاس نصب کرده است. همچنین داخل آن شاهد ورودی هوای مربعی و چراغ‌های روز روشن LED هستیم. همچنین سپر دارای جا پلاک مشکی و قلاب یدک کشی نقره‌ای می باشد.

 آشنایی با سوزوکی جیمنی لیبرتی واک، یک بچه G کلاس بامزه!

همان‌گونه که می‌دانید لیبرتی واک بیشتر به خاطر تیون محصولات لامبورگینی و نیسان GT-R شناخته می‌شود اما در این مورد کاپوتی مشابه با G کلاس روی جیمنی نصب کرده است. این کاپوت دارای ورودی گیرا و برجستگی می باشد و بر خصوصیات آفرود این ژاپنی ریزه‌میزه تأکید دارد.

بنا به سنت همیشگی لیبرتی واک شاهد بچه گلگیرهایی هستیم که بازهم شباهت زیادی با G کلاس دارند. نهایتاً باید به رینگ‌های جدید، رکاب‌های جانبی و سقفی با چراغ‌های جدید و برخی عناصر گیرای دیگر هم اشاره کنیم.

 آشنایی با سوزوکی جیمنی لیبرتی واک، یک بچه G کلاس بامزه!

موسس این کمپانی تیونینگ واتارو کاتو در شبکه اینستاگرام این خودروی جدید را به نمایش گذاشته و اعلام کرده پیش‌فروش آن ‌هم‌اکنون آغاز شده است. هنوز قیمت کیت مورد بحث اعلام نشده اما انتظار نمی‌رود قیمت آن بالاتر از چند هزار دلار باشد.

منبع پدال


نظرات