1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار اطلاعاتی جدید و جالب از بی ام و سری 3 جدید

انتشار اطلاعاتی جدید و جالب از بی ام و سری 3 جدید

2 شهریور 1397
  • 0

برخی اطلاعات در مورد بی ام و سری 3 جدید توسط این خودروساز آلمانی منتشر شد.

، G20 سری 3 از قدرتمندترین موتور چهار سیلندری بهره خواهد برد که تاکنون در یک مدل تولیدی بی ام و ارائه شده است. تاکنون، قدرتمندترین موتور چهار سیلندری که برای یک مدل تولیدی بی ام و به کار رفته بود نسخه 255 اسب بخاری ر 2.0 لیتری توربو بود بنابراین موتور 2.0 لیتری سری 3 جدید باید حداقل قدرت 260 اسب بخار داشته باشد. علاوه بر آن، بی ام و ادعا می کند این موتور جدید 5 درصد مقرون به صرفه تر از موتور 2.0 لیتری توربوی F30 سری 3 کنونی است.

 انتشار اطلاعاتی جدید و جالب از بی ام و سری 3 جدید

هم چنین مدل G20 سری 3 ارتفاع 10 میلی متر کم تر از F30 سری 3 کنونی خواهد داشت و از شاسی های مقاوم تر بهره خواهد برد در حالی که در برخی ساختارها حدود 54 کیلوگرم سبک تر خواهد بود. این خودرو هم چنین دماغه ای عریض تر به همراه دمپرهای جدید خواهد داشت. این سدان از توزیع وزن 50:50 بهره می برد.

بی ام و در حال حاضر تست مدل های پیش تولید این خودرو را در نوربورگرینگ انجام می دهد در حالی که قرار است در نمایشگاه خودروی پاریس 2018 شاهد رونمایی آن باشیم. این خودروساز اعلام کرده یک برنامه تست گسترده ویژه برای سری 3 جدید تعیین شده تا به اطمینان از سواری مناسب، سیستم تعلیق درست تنظیم شده و فرمان و نیرومحرکه با دوام آن کمک کند.

 انتشار اطلاعاتی جدید و جالب از بی ام و سری 3 جدید



نظرات