1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اعلام قیمت جدید جهانی هیوندای سوناتا 2018

اعلام قیمت جدید جهانی هیوندای سوناتا 2018

5 شهریور 1397
  • 2

پس از پدیدار شدن نسخه فیس لیفت شده سوناتا در اوایل تابستان سال جاری هیوندای اقدام به اعمال برخی تغییرات در تریم های این خودرو کرده است.

 اعلام قیمت جدید جهانی هیوندای سوناتا 2018

به عنوان مثال پیشرانه 4 سیلندر 245 اسب بخاری که با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک همراه می‌شود دیگر در نسخه سوناتا اسپورت قابل سفارش نیست.

این تریم که دارای سیستم تعلیق بهینه شده و ترمزهای بزرگ‌تر است فقط با پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری تنفس طبیعی 185 اسب بخاری عرضه می‌شود.

پیشرانه 4 سیلندر توربو هنوز هم برای مدل سوناتا لیمیتد قابل سفارش است اما این نسخه قیمت پایه 32450 دلاری دارد که 4850 دلار گران‌تر نسخه اسپورت 2 لیتری توربوی قبلی می‌باشد.

 اعلام قیمت جدید جهانی هیوندای سوناتا 2018

البته جدای از پیشرانه‌ی قوی‌تر، سوناتا لیمیتد 2018 دارای تجهیزات بیشتری بوده زیرا به عنوان پرچم‌دار سوناتا عمل می‌کند و بالاتر از نسخه‌های اسپورت، SEL، Eco و SE قرار دارد.

هیوندای سوناتا فیس لیفت که سال پیش در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد دارای طراحی متفاوت بدنه و کابینی به‌روز است که هم‌اکنون دارای سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقا یافته، پشت آمپرهای متفاوت و کنسول مرکزی جدید می‌باشد.

 اعلام قیمت جدید جهانی هیوندای سوناتا 2018

هشدار نقاط کور با تشخیص ترافیک پشتی هم‌اکنون به عنوان سیستمی استاندارد در نسخه‌های گوناگون سوناتا فیس لیفت وجود داشته و درحالی‌که دیگر سیستم‌ها همچون هشدار خروج از مسیر و دستیار حفظ خودرو بین لاین ها نیز قابل سفارش می‌باشند.

 اعلام قیمت جدید جهانی هیوندای سوناتا 2018

 اعلام قیمت جدید جهانی هیوندای سوناتا 2018

منبع پدال


نظرات

  • پارسا پارسا (5 شهریور 1397 ساعت 18:04)

    سلام وقت بخیر
    با این قیمت اول در دلار ۱۱هزارتومان ضرب و باقیمت ۴۴۰برای فول در ایران مقایسه کنید تازه بعد لطفا باضافه مبلغ تا ۱۶۰میلیون تومان شامل :کمرگ عوارض ،معادل دوخودروی فرسوده ،انبارداری،هزینه شماره گذاری اول ،استاندارد...بفرمایید بعد ببینید مبلغ چند میشود این خبر برای سومین بار طی سال جاری چاپ میشود و ارزش محاسباتی ندارد

  • محمد محمد (5 شهریور 1397 ساعت 14:00)

    هر روز دریغ از دیروز
    پارسال این موقع و با همون وضعیت بغرنج اقتصادی ؛ با چندین سال پس انداز و با شرایط اقساط شاید می شد نیم نگاهی به خرید یه ماشین داشت اما امروز ........