1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار جدیدترین اطلاعات درباره مرسدس بنز SL 2020

انتشار جدیدترین اطلاعات درباره مرسدس بنز SL 2020

11 مهر 1397
  • 0

ظاهراً نسل جدید مرسدس بنز SL با بدنه‌ای سبک‌تر و زیباتر و قوای محرکه‌ی بهتر در حال توسعه بوده و انتظار می‌رود در حول‌وحوش سال 2020 وارد فرایند فروش شود. البته این‌ها ادعاهای نشریه‌ی اتوکار است. این نشریه چندین پیش‌بینی جالب هم درباره‌ی گرند تورر مرسدس بنز داشته است.

 انتشار جدیدترین اطلاعات درباره مرسدس بنز SL 2020

اولین و مهم‌ترین نکته اینکه نسل هشتم مرسدس SL به سنت‌های پیشین خود بازمی‌گردد و از سقف نرم پارچه‌ای استفاده می‌کند. این نمونه جایگزین سقف سخت و پیچیده‌ی نسل قبلی و یک نسل قبل‌تر SL خواهد شد. خودروی موردبحث از پلتفرمی کاملاً جدید استفاده خواهد کرد و انتظار می‌رود در فرایند توسعه‌ی آن مهندسان بخش پرفورمنس AMG هم حضور داشته باشند.

معماری جدید SL که آلومینیوم زیادی در آن بکار خواهد رفت با جانشین AMG GT مشترک خواهد بود بنابراین این دو خودروی اسپورت و لوکس از سیستم تعلیق، اکسل، سیستم فرمان، معماری 48 ولتی الکتریکی و قوای محرکه‌ی هیبریدی یکسانی استفاده خواهند کرد. مدل گرند تورر مرسدس ظاهراً دارای آرایش پیشرانه ترانس اکسل خواهد بود و گیربکس دوکلاچه اتوماتیک با اکسل عقب یکپارچه خواهد شد.

 انتشار جدیدترین اطلاعات درباره مرسدس بنز SL 2020

پلتفرم MSA (معماری اسپورت مدولار) باعث خواهد شد نسل جدید SL بهبودهای قابل‌توجهی داشته باشد. از جمله‌ی این مزیت‌ها می‌توان به وزن کمتر و توزیع وزن بهتر بین دو اکسل‌ها اشاره کرد. همچنین تناسبات ابعادی نسل جدید SL نیز بهتر از نسل پیشین خواهد بود.

 انتشار جدیدترین اطلاعات درباره مرسدس بنز SL 2020

یک منبع ناشناس گفته است:

پلتفرم جدید آزادی عمل بیشتری را ما به اعطا می‌کند. فاصله بیشتری بین اکسل جلو و دیواره آتش وجود خواهد داشت. این امر باعث ایجاد تناسبات ابعادی سنتی‌تری می‌شود. این خودرو به ویژه در عقب طراحی بهتری خواهد داشت زیرا دیگر سقف سختی وجود ندارد که ارتفاع و پهنای SL را تحت تأثیر قرار دهد.


طیفی از پیشرانه‌های بنزینی هیبریدی شده هم برای نسل جدید SL مدنظر قرار خواهند گرفت. از جمله مدل‌های این خودرو می‌توان به نسخه پرچم‌دار SL 63 اشاره کرد که پیشرانه‌ی 8 سیلندر الکتریکی شده را ارائه خواهد کرد. موضوع جالب اینکه مرسدس همچنین می‌خواهد عضوی دیگر را به این خانواده اضافه کند. منابع ناشناس ادعا کرده‌اند احتمال تولید مدل کوپه‌ی سقف سخت الهام گرفته از SLC تولید شده بین سال‌های 1974 تا 1981 وجود دارد. البته فعلاً چیزی به‌صورت رسمی تأیید و اعلام نشده است.

منبع پدال


نظرات