1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. احتمالا بوگاتی نیز به ساخت شاسی بلند روی بیاورد

احتمالا بوگاتی نیز به ساخت شاسی بلند روی بیاورد

15 مهر 1397
  • 0

شاسی بلند لامبورگینی اکنون به فروش می رسد، فراری و آستون مارتین نیز شاسی بلندهایی در راه دارند و اکنون بوگاتی نیز به فکر ساخت یک شاسی بلند ممتاز افتاده است.

 احتمالا بوگاتی نیز به ساخت شاسی بلند روی بیاورد

مدیرعامل بوگاتی، Stephan Winkelmann طی مصاحبه ای اظهار داشت که این برند در زمینه سبد محصولات که اکنون شامل چیرون و Divo مبتنی بر چیرون است، آماده چیزهای جدیدتر است. Winkelmann اعلام کرد این برند به زودی یک شاسی بلند را به خط تولید خود اضافه می کند اما هنوز مذاکراتی در مورد شاسی و موتورهای آن دارد. بوگاتی هم چنین چالش هایی در مورد چگونگی ظاهر یک شاسی بلند شش یا هفت سرنشین دارد.

 احتمالا بوگاتی نیز به ساخت شاسی بلند روی بیاورد

اگر این شاسی بلند به تولید برسد احتمالا فاقد موتور W16 بوگاتی در زیر کاپوت خود خواهد بود. این موتور 16 سیلندر بیش از این نمی تواند در دنیا حضور داشته باشد و احتمالا برای یک شاسی بلند نیز مناسب نخواهد بود. هنوز اعلام نشده که بوگاتی چه نیرومحرکه ای را برای این شاسی بلند در نظر دارد اما Winkelmann اعلام کرده که W16 برای همیشه قلب این برند باقی نخواهد ماند. این خودروساز آماده پذیرش مدل های هیبریدی است و حتی به مدلی تمام برقی نیز فکر می کند اما به نظر می رسد هنوز این موارد در حال بحث باشند.

ماه گذشته نیز خبری مبنی بر آن منتشر شد که بوگاتی روی نسخه ای مخصوص پیست از چیرون SS و چیرون Aperta نیز کار می کند.



نظرات