1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پاسخی به مرسدس X کلاس ؛ پیکاپ رنجروور ولار!

پاسخی به مرسدس X کلاس ؛ پیکاپ رنجروور ولار!

18 مهر 1397
  • 0

پیکاپ ها به نوعی جزو کاربردی‌ترین محصولات دنیای خودرو هستند. به همین خاطر یک نفر فکر کرده برندی همچون رنجروور که متخصص ساخت شاسی بلندهای لوکس، جادار و کاملاً توانا در بحث آفرود است باید نگاهی به این کلاس خودرویی بیندازد مخصوصاً اینکه مرسدس هم با پیکاپ X کلاس وارد میدان شده است!

 پاسخی به مرسدس X کلاس ؛ پیکاپ رنجروور ولار!

البته برخلاف مرسدس، ب ام و به همراه دیگر برندهای لوکس حضور در این کلاس را رد کرده‌اند. با این وجود Rain Prisk یک پیکاپ رنجروور را تصور کرده حتی اگر بریتانیایی‌ها چنین خودرویی را هرگز تولید نکنند.

 پاسخی به مرسدس X کلاس ؛ پیکاپ رنجروور ولار!

از آنجایی که این پیکاپ بر پایه‌ی ولار طراحی شده بنابراین بخش اعظم نمای جلو به‌صورت استاندارد باقی مانده اما برخی ریزه‌کاری‌های جدید دیده می‌شوند. مهم‌ترین تغییرات از سقف شروع می‌شوند که کوتاه‌تر شده تا جا برای محفظه بار بزرگ ایجاد شود. چرخ‌ها نیز عقب‌تر رفته تا خودرویی طویل‌تر ایجاد شود و در کل چیزی به وجود آید که مرسدس X کلاس را در صورت تولید نگران نماید. همه‌چیز کشیده‌تر شده و به این مجموعه باید قوس چرخ‌های مشکی، لاستیک‌های آفرود و رینگ‌های خشن را نیز اضافه کرد.

به خاطر داشته باشید برخی کمپانی‌های متفرقه اقدام به ساخت پیکاپ های رنجروور کرده‌اند که مشهورترین آن‌ها استار تِک می‌باشد. این شرکت پیکاپ خود را چندین سال پیش معرفی کرد اما حتی اصلاحات صورت گرفته در آن به گستردگی این پیکاپ مجازی از ولار نبوده‌اند.

 پاسخی به مرسدس X کلاس ؛ پیکاپ رنجروور ولار!

منبع پدال


نظرات