1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی ینکو کاماروی هزار اسبی رقیب اصلی داج دیمن!

معرفی ینکو کاماروی هزار اسبی رقیب اصلی داج دیمن!

3 آبان 1397
  • 0

شورولت چند روز پیش از کامارو SS شوک کانسپت رونمایی کرد. این خودرو دارای رنگ بدنه‌ی جدید با نام شوک بوده و البته هرگز نمی‌تواند به پای خودروی جدیدی که هم‌اکنون معرفی می‌کنیم برسد! بله این شما و این هم کامارو ینکو استیج II با قدرت 1000 اسب بخار! یک هیولای قاطع و بی‌رحم…

 معرفی ینکو کاماروی هزار اسبی رقیب اصلی داج دیمن!

زیر کاپوت این کامارو پیشرانه‌ی 8 سیلندر 6.8 لیتری سوپرشارژردار جای گرفته است. این پیشرانه به‌صورت سفارشی توسط Specialty Vehicle Engineering ساخته شده و 155 اسب بخار اضافی را به کامارو استیج I افزوده است.

هر نمونه از کامارو ینکوی 1000 اسب بخاری بر پایه‌ی کامارو 1SS یا 2SS مجهز به پکیج 1LE ساخته می‌شود. این خودرو همچنین از ویژگی‌هایی کارخانه‌ای همچون سیستم کنترل سواری مگنتیک، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی، سیستم تعلیق پرفورمنس با بوش‌ها، فنرها و میله‌های پایدارکننده‌ی منحصربه‌فرد و سیستم خنک‌کنندگی هوی دیوتی شامل خنک‌کننده‌ی روغن پیشرانه، دو رادیاتور، خنک‌کننده‌ی گیربکس و خنک‌کننده‌ی دیفرانسیل عقب سود می‌برد. یک گیربکس 6 سرعته دستی به تنهایی وظیفه‌ی به دوش کشیدن این 1000 اسب سرکش را بر عهده دارد.

 معرفی ینکو کاماروی هزار اسبی رقیب اصلی داج دیمن!

اما برخلاف کامارو SS این خودرو در دسترس همگان نخواهد بود. تنها 25 دستگاه از ینکو کامارو ساخته می‌شود. Specialty Vehicle Engineering اشاره‌ای به قیمت این خودرو نکرده اما با توجه به اینکه برادر معنوی آن یعنی کوروت 1000 اسبی قیمت بیش از 70 هزار دلاری دارد بنابراین انتظار قیمتی در این محدوده را داریم.

هر کاماروی سفارشی به عنوان پکیجی جداگانه و فراتر از نسخه SS در دسترس بوده و هر یک با شماره شناسایی و تأییدیه خاص سازنده عرضه خواهد شد.

منبع پدال


نظرات